Det gjorde du, jaggu stor garasje.Icetruck skrev:Da ser det ut som jeg fikk det til.. :)

Det gjorde du, jaggu stor garasje.Icetruck skrev:Da ser det ut som jeg fikk det til.. :)
Ville prøvd wemoto.com neste gang, de har vertfall repair kit til mine kalippere. Sikkert billigere enn hos Norsk forhandler.Tysnes skrev:Byttet o-ring/pakninger i bremse kalipper foran. med to 4 stemplet kalippere ble det 16 stk... og ca 100 kr stk på Yamaha. vanskeleg å finne di på ebay. bakbremsen får vente til uti uken. så blir det lufting og testing av abs.
Uff, det var trist.
Ja, velkommen til forumet. Det skal du nå ihvertfall væreBuer skrev:Er ny på forumet så dette blir min andre post, so here goes nothing.
Skal bestille olje og filter til sv`n og hd`n samt no snadder til kawa`n.
Både sv`n og hd`n skal serves før den nye sesongen begynner.
Kawa`n blir jeg vel til å røske et tak i til helga så jeg får sandblåst og sveiset opp ramma før jeg sender den til pulverlakk.
Godt en har noe å drive med i helga da så slipper jeg å ligge i horisontal stilling hele helga.
Kanskje det blir en tur til en mcskot på lørdan for å handle no deler jeg trener til kawa`n men ikke helt umulig fruen har andre planer for oss.
SuperMorten skrev:Jeg har ladet batteriet på morgenkvisten. Tok dessverre ikke noen bilder av prosessen.Nå tenkte jeg å trille ut av garasjen og tørke litt støv
Ja jeg la meg nedpå igjen jeg. Har akkurat spist frokost nåojda skrev:SuperMorten skrev:Jeg har ladet batteriet på morgenkvisten. Tok dessverre ikke noen bilder av prosessen.Nå tenkte jeg å trille ut av garasjen og tørke litt støv
Nei, to ting på en gangDet blir vel litt mye for enkelte
![]()
Du har gjort ditt i år du SuperMorten, du skal hvile du nå :-)å
For kaldt, for deg som har all mulig varme å tillgå og radio???? nå må du tulle med ossSuperMorten skrev: Ja jeg la meg nedpå igjen jeg. Har akkurat spist frokost nåvar for kaldt til tur i dag
Mellom 2 og 3 grader. Er seriøst redd for at det kan være glatt hvis jeg beveger meg litt innover i landet. De er sløve med saltinga her nå så seint på vinteren..hakhap skrev:For kaldt, for deg som har all mulig varme å tillgå og radio???? nå må du tulle med ossSuperMorten skrev: Ja jeg la meg nedpå igjen jeg. Har akkurat spist frokost nåvar for kaldt til tur i dag
Sender over noen saltebiler fra Vestlandet. Her er bilene ute og salter når temperaturen ligger på 4-5 grader, og yr.no melder varmere og regnSuperMorten skrev:Mellom 2 og 3 grader. Er seriøst redd for at det kan være glatt hvis jeg beveger meg litt innover i landet. De er sløve med saltinga her nå så seint på vinteren..hakhap skrev:For kaldt, for deg som har all mulig varme å tillgå og radio???? nå må du tulle med ossSuperMorten skrev: Ja jeg la meg nedpå igjen jeg. Har akkurat spist frokost nåvar for kaldt til tur i dag
Sent from my iPhone using Tapatalk