Ser veldig frem til det selv også når sykkelen er ferdig og klar til og regges

Tydeligvis ikke.Var nok litt kjapp der når jeg så sykkelen som sto bak på bildet.Jompa skrev:Har du sett sykkelen med delene på ?Kawagutten skrev:Delene gjorde seg bra når de kom på sykkelen :-)
Ikke for det, de kommer helt sikkert til å se bra ut når de er skrudd sammen.
Og bierduden er jo bare helt herilg trofast mot Yamahas gulsvarte racingfarger.
Gleder meg til å se fightern når den nærmer seg komplett.
Så lenge du bare gjør "kosmetiske" endringer, styre, sete,tank, skjermer osv burde det være null problem.Hallvardu skrev:hei
spennende prosjekt!
vet du eller noen andre hvordan biltilsynet stiller seg til slike "små" endringer i forbindelse med feks kontroller? Må det godkjennes?
grunnen til att jeg spør, er fordi jeg ligger å lurer litt i buskene etter en streetfighter selv nå om dagene. Men er litt kjedelig og kjøpe seg noe som det ikke er sjangs i havet for å få skilt på igjenn om jeg blir stoppa.
Ble litt avsporing her, men skal slette den om du vil det!
Stiller meg bak dette ja. Har jo ikke trimmet sykkelen eller kappet i ramme.Jompa skrev:Så lenge du bare gjør "kosmetiske" endringer, styre, sete,tank, skjermer osv burde det være null problem.Hallvardu skrev:hei
spennende prosjekt!
vet du eller noen andre hvordan biltilsynet stiller seg til slike "små" endringer i forbindelse med feks kontroller? Må det godkjennes?
grunnen til att jeg spør, er fordi jeg ligger å lurer litt i buskene etter en streetfighter selv nå om dagene. Men er litt kjedelig og kjøpe seg noe som det ikke er sjangs i havet for å få skilt på igjenn om jeg blir stoppa.
Ble litt avsporing her, men skal slette den om du vil det!
Værre med endringer på ramme,motor og hjuldimensjon.