Har vært 96 og jeg er 1,80 høy, så endel av nedgangen kommer som et ønske om å bli sunnere, altså få vekk fettet som særlig setter seg rundt magen på meg. Jeg har nok noe tung kropp, og noe mer muskler er det jo blitt :-) men vil ned 3kg til. Jeg har trua på å gå ned ved å trimme og spise normal føde. Da kan jeg også klare å holde vekta nede når "kuren" er overLordShaft skrev:Utrolig gøy å høreZZR-Erling skrev:Jeg synes det har vært ganske lett å gå ned i vekt. Startet i november med styrketrening 3-4 ggr i uka, og ellers endel turer med bikkjene i skauen, trugeturer ol. Litt ned på maten og dens innhold er mere spesifikt. Jeg har gått ned 10kg og særlig buksene detter av meg. En god motivasjon har hjulpet meg mye, holde følge med pøiken på crossbanen :-)
Det er ikke vanskelig om man har viljen og litt guts!![]()
Helt utrolig hva som er mulig, om en er instillt og motivert. Hvor mye skal du ned? Eller er det bare en positiv effekt av en livstil endring?

Når man løfter vekter, får man legge på så det er vanskelig.og umulig å holde en samtale med noen. Skulle tro noen var på teeningsstudioet for å preike...det er komisk...de får jo ingen effekt :