Ser at de kan kjøre 2 timer og så må lades i 4?.Hva med
meg (om jeg mot all formodning ) skulle treffe ei +50
i Fredrikstad,som var Stjernenpatriot og ba meg innfinne
meg der innen 4 timer og jeg hadde funnet henne på
Finn og forsvinn , og jeg alt hadde innrømt feil bruk
av linken overfor Ragnhild og hun så tok påskeferie!?
Huffameg
Norton er tilbake på britiske hender. Flott hvis Norton revitaliseres og kommer med nye modeller etter hvert.
Andre briter ligger heller ikke på latsiden; MAC Motocycles har tydeligvis tatt mål av seg å bli et svært interessant nisjemerke klikk på bildet for mer info):
En liten fabrikk i England som engang i urtiden drev med produksjon for Norton lever den dag i dag. De er involvert med småkubikk sykkeler fra Kina opptil 250. Såvidt jeg vet produserer kineserene sykkelene etter spesifikasjoner fra England og sender de i kasser for sluttmontering og kvalitetskontroll der. De produserer choppere som designmessig ser ganske bra ut. Bakskjermene er ferdig buklete og baksvingen på R 125 sykkelene ser helt fæle ut når en ser på sveisingen så om designet er bra så ser sluttproduktet litt tvilsomt ut. Fabrikken i England påstår dog at de har svært lite reklamasjoner på disse og at motorene er veldig gode. Chopperene selges i Norge.
Jeg var og så på disse men det var i overkant rælete på finishen og 250 motoren var så lat at det ikke var sant. Prismessig ugunstig sett i forhold til ytelse,finish og antatt kvalitet. Legg på 12 000 kr så er en Hyosung eller Daelim 250 innen rekkevidde som er ok finishmessig og har ok motorer og ikke minst et forhandlernett.
Lite info om sykkeln sålangt jeg kan se...
Ser ut som den er elektriskdreven...