Gratis m drømmejobb!!
Du hast fått en del gode tips allerede.Elolz skrev: Takk for det :) Det var en åpen søknad, sendte den sammen med attest og CV en kveld tidligere denne uken, ble oppringt om morgenen dagen etter og de ville ha meg innom. Da trenger jeg vel ikke å ha med meg CV og attest selv? Noen tips til forberedelse? Det jeg synes er spesielt vanskelig er å ta opp lønn og evt presse denne opp :-)å Har vært på 3 jobbintervjuer tidligere i livet, fått jobbtilbud på alle, men jeg har ikke greid å få opp lønnen. Så tips til det og evt andre forberedelser mottas med stor takk
Artig :-)Flanker skrev:Velkommen til Sykehuspartner, Carpa. Jeg begynte der selv for 4 uker siden og trives godt så langt!
Hvor og med hva skal du jobbe?
Takk takk. Det ligger an til eget mc klubb hos SP nå skjønner jegKimshans skrev:Velkommen til SP. Hvilken IT avdeling da? Har selv jobbet i SP siden 2007. Jobber i arbeidsflate. Men er i Porsgrunn. Har ett par andre kollegaer fra Porsgrunn som er medlem her inne også :-)
Edit: Så det nå. Velkommen som prosjektleder. Det blir bra. Håper du trives.
Ferskinger liker jeg, tok lappen selv i mai i fjorKimshans skrev:Hehe, jepp. Vi er ihvertfall 6 stk. i Porsgrunn med lappen. To stk. tok den i fjor. Jeg tok den året før, på høsten. Og ett par andre som ikke har kjørt så mye. Så mange ferskinger. Vi har ihvertfall snakket om en tur til Lysebotn via Suleskaret før sommeren. Så kanskje vi blir en gjeng fra SP på tur :-)
Takk, ja Skøyen er helt toppers. Bare å hoppe av toget og krysse veien så er jeg derRuneMC skrev:@Carpa - Gratulerer ! - høres bra ut og Skøyen som jobbsted er absolutt av de bedre i Oslo.
Hoppe av togetCarpa skrev:Takk, ja Skøyen er helt toppers. Bare å hoppe av toget og krysse veien så er jeg derRuneMC skrev:@Carpa - Gratulerer ! - høres bra ut og Skøyen som jobbsted er absolutt av de bedre i Oslo.
Ja, jeg har lest her inne lenge så har fått med meg det. Har bare ikke vært aktiv med noe posting...Carpa skrev:
Ferskinger liker jeg, tok lappen selv i mai i fjor
Om det er tilfelle at det er gratis MC parkering der så er jo det helt toppers. Jeg har bare sett at de har malt med stor skrift på en mursøyle "MC parkering forbudt", men det gjelder jo selvfølgelig bare akkurat der.Kimshans skrev:Hoppe av togetCarpa skrev:Takk, ja Skøyen er helt toppers. Bare å hoppe av toget og krysse veien så er jeg derRuneMC skrev:@Carpa - Gratulerer ! - høres bra ut og Skøyen som jobbsted er absolutt av de bedre i Oslo.Det er jo topp gratis MC parkering rett ved kontoret. Har sett det står masse MCer der på sommerene. Har til og med sett det har stått noen der i vinter, det par. gangene jeg har vært innom. Så det har du full mulighet til å reise på jobb med sykkel, istf. togene som er "alltid" forsinket :-)
Ja, jeg har lest her inne lenge så har fått med meg det. Har bare ikke vært aktiv med noe posting...Carpa skrev:
Ferskinger liker jeg, tok lappen selv i mai i fjor
Ja dæskenschnellfahrer skrev:Dæsken, da var vi plutselig kollegaer!
Grattis! Jobber i Porsgrunn med Kim, men er på Skøyen nesten hver uke.
Vi sees!
Det kan jeg bekrefte - i enden av bygget mot rundkjøringen er det fri mc parkering. Ingen problem å parkere der.Carpa skrev: Om det er tilfelle at det er gratis MC parkering der så er jo det helt toppers. Jeg har bare sett at de har malt med stor skrift på en mursøyle "MC parkering forbudt", men det gjelder jo selvfølgelig bare akkurat der.
Se her ja, ikke verst å allerede bli kjent med ressurser jeg kan få behov for. Jeg får behandle dere pent her inne daKimshans skrev:Korrekt. På enden ved Hoffsveien 1A, rett ved rundkjøringen.
Både Schnellfahrer/Eivind og jeg jobber i arbeidsflate/klient, IKT. Så vi er nok blant ressursene du muligens må jakte på for å få tak i til dine prosjekter, dersom de går mot plattform/klientSelv om vi til daglig sitter i Porsgrunn, jobber vi regionalt. Så vi er inne i prosjekter flere steder i Helse Sør-Øst.
Du får komme deg på messa i morgen. Jeg, og to andre fra Porsgrunn skal møtes der ca. kl. 12. Så får du hilst på noen av MC kollegaene :-)
Stemmer det. Jeg jobber i Drammen, rådgivningsavd. i HR. Jeg har et veldig positivt inntrykk jeg også, du skal se dette blir veldig bra! Gratulerer :)Carpa skrev:Artig :-)Flanker skrev:Velkommen til Sykehuspartner, Carpa. Jeg begynte der selv for 4 uker siden og trives godt så langt!
Hvor og med hva skal du jobbe?
Jeg skal jobbe i IKT avdelingen på Skøyen, du jobber kanskje i Drammen du da?
Satser på at det blir en trivelig arbeidsplass, har fått et veldig godt inntrykk så langt. Vi treffes vel kanskje på en firmafest da
Takk, godfølelsen sitter godt denOlav K skrev:![]()
Kanonbra Carpa!! Gratulerer!!
Selv om jeg aldri har søkt på en jobb vet jeg hvor spennende det er når man tar fatt på noe nytt![]()
![]()
Kos deg med go'følelsen i helga, ja så lenge du kan
Takk takkAJ skrev:Artig med flere SP folk her inne!
Og masse grattis til Carpa med nye jobb![]()
Er i Porsgrunn og våknet til knallvær! Blir en bra messedag, dette