Først og fremst, så ble jeg litt usikker når denne setningen kom innimellom "Meningene mine har jeg ytret opp til flere ganger og blir kalt det ene og det andre for disse."Bringisen skrev:Svarte jeg ikke på spørsmålet ditt om jeg var så skråsikker i mine påstander ?DrGreve skrev:Jeg må nesten spørre, stillte du dette spørsmålet, sitat:Bringisen skrev:Hva jeg er , om jeg er retorisk mester eller ikke, kan vi ta på andre forum.DrGreve skrev:Med respekt å melde, så er du åpenbart ikke noen retorisk mester. Jeg stillte deg et spørsmål om hva du mener på bakgrunn av at du overhodet ikke har kjørt sykkelen på langtur enda. Da har jeg spurt deg om din mening, og ikke nevnt noe om hva jeg mener. Jeg har ikke prøvd sykkelen, og kommer ikke til å bruke nevneverdig med energi for å få prøve den heller. En plass går grensenBringisen skrev:Men jeg lurer på en ting, av punktene jeg ramset opp er det vel kanskje 4 av dem som kan realiseres til flere mil setet.
Mener du da virkelig at 2014 modellen er dårligere enn 2006 modellen på disse punktene?
Forøvrig så kjørte jeg en GS1200 over Saltfjellet i 2008 (2007mod) og hvis din er sammenlignbar, så er det en drittsykkel :)
Spørsmålet ditt har jeg svart på (for andre gang).
Meningene mine har jeg ytret opp til flere ganger og blir kalt det ene og det andre for disse.
Og at du sier du ikke nevner dine meninger er litt drøyt, dine meninger kommer jo hele tiden. For min del hadde jeg håpet meningene dine ble litt mer nyanserte enn enstavelsesord.sitat slutt, basert på alt som er skrevet i denne tråden eller kom spørsmålet på bakgrunn av den teksten du siterte?Bringisen skrev:Men jeg lurer på en ting, av punktene jeg ramset opp er det vel kanskje 4 av dem som kan realiseres til flere mil setet.
Mener du da virkelig at 2014 modellen er dårligere enn 2006 modellen på disse punktene,
Det har vært greit å vite slik at du får svar på det du faktisk spør om...
Ofte stiller man spørsmål for å belyse et poeng. På bakgrunn av at jeg har eid en eldre og "dårligere" modell (2006 mod) , vil jeg vite om du tror 2014 modellen er dårligere enn 2006 modellen siden du lurte på om jeg hadde tilstrekkelig med mil i sadelen på en GS.
De andre punktene på listen min trenger man knapt mil i salen for å mene.
Så ja, jeg stilte det spørsmålet, men kan ikke se at jeg har fått svar.
Tror du R1200GSW 2014 er en dårligere sykkel basert på mine punkter enn R1200GS 2006 ?
For det andre så bryr det meg midt på ryggen om en 2006 er bedre eller dårligere sammenlignet med din 2014 og satser på at selv et såpass gammelt konsept som BMW GS har utviklet seg i tråd med utviklingen av andre sykler. Noe annet ville være oppsiktsvekkende generelt, og direkte skuffende for de som måtte kaste bort penger på å kjøpe en..
Poenget er, for å komme på sporet, du har kjøpt en sykkel som du knapt har kjørt og lister opp en masse pre som kan virke som du har funnet i en reklameposter laget av BMW Motorrad. Hadde du vært like skråsikker etter at du hadde eid den en sesong, så hadde det kanskje virket litt mer plausibelt, selv om jeg personlig uansett hadde ledd av oppremsingen din også til neste år :)