To be continued...
Ser ut som det er viktigere å beskytte fothvilerenElolz skrev:Her trengs det ikke dekkvarmere :-)å Virker som de enderørene der sto veldig nærmt bakdekket?Men de vet vel hva de gjør på
![]()
Fjollete...SuperMorten skrev:Den røde Hondaen der prøvesatt jeg på Sem, og tror den kan være god å kjøre, selv om den ser helt fjollete ut..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Carpa skrev:Det øverste bildet på denne siden, av den sorte HD'n, det likte jeg. Herlige fasong, og overhodet ikke fjollete![]()
Men kan se ut til at den er i overkant sprek, selv for meg.......![]()
Tenker det var greit for min egen del at jeg ikke var der jeg, hadde sikkert sett flere mc'er jeg kunne tenkt meg å eie :-)å
Det hadde jo vært strålende om dere får til detNostalgic skrev:Da sitter Erik.H.M på MCsiden sin stand. Møtte nettopp på et med-medlem her - morsomt! Vi prøver å få tak i en PC slik at folk kan registrere seg her og nå.
Fantastisk og treffende.AJ skrev:Fjollete...SuperMorten skrev:Den røde Hondaen der prøvesatt jeg på Sem, og tror den kan være god å kjøre, selv om den ser helt fjollete ut..
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
Fantastisk flott ord, egentlig![]()
Ja, jo... den ser ikke bare helt fjollete ut, men fantastisk fjollete ut, spør du meg![]()
Carpa skrev:Det øverste bildet på denne siden, av den sorte HD'n, det likte jeg. Herlige fasong, og overhodet ikke fjollete![]()
Men kan se ut til at den er i overkant sprek, selv for meg.......![]()
Tenker det var greit for min egen del at jeg ikke var der jeg, hadde sikkert sett flere mc'er jeg kunne tenkt meg å eie :-)å