Hmm, kun 60 km/t i snittSuperMorten skrev:Bare et par tre mil, en liten halvtimes tid, men tilfredsstillende

Hmm, kun 60 km/t i snittSuperMorten skrev:Bare et par tre mil, en liten halvtimes tid, men tilfredsstillende
Stemmer det. Kjøre ut på motorveien bare for å kjøre fort er ikke noe gøy. Mellom Horten og Tønsberg er det stort sett bare 60 og 70 soner.. Å kjøre i 90 forbi brygga i Tønsberg er ikke noe lurt har jeg hørt..Bergen skrev:Hmm, kun 60 km/t i snittSuperMorten skrev:Bare et par tre mil, en liten halvtimes tid, men tilfredsstillende
Sikkert like lurt tidlig på sesongenSuperMorten skrev:Stemmer det. Kjøre ut på motorveien bare for å kjøre fort er ikke noe gøy. Mellom Horten og Tønsberg er det stort sett bare 60 og 70 soner.. Å kjøre i 90 forbi brygga i Tønsberg er ikke noe lurt har jeg hørt..Bergen skrev:Hmm, kun 60 km/t i snittSuperMorten skrev:Bare et par tre mil, en liten halvtimes tid, men tilfredsstillende
Sent from my iPhone using Tapatalk
Litt betenkelig at du må bruke støvtrekk på mopeden inne i stua ???????????Andreas skrev:Har ikke gjort så mye med sykkelen i det siste.. Men siden vi har motorsykklene inne i spisestua, så har jeg støvsugd rundt de i dag![]()
[img]http://i440.photobucket.com/albums/qq12 ... ed40ec.jpg[/img]
De trekker til seg enorme mengder støv! GSX'n til fruen sto først lenge uten trekk, å det var utrolig hvor fort den ble skikkelig nedstøvet. Nå hjelper det sikkert ikke at vi holder på å pusseopp rundt om i huset heller daJompa skrev:Litt betenkelig at du må bruke støvtrekk på mopeden inne i stua ???????????Andreas skrev:Har ikke gjort så mye med sykkelen i det siste.. Men siden vi har motorsykklene inne i spisestua, så har jeg støvsugd rundt de i dag![]()
[img]http://i440.photobucket.com/albums/qq12 ... ed40ec.jpg[/img]
Må jo ha på trekk, ellers kan fruen dunke borti skjønnheten når hun suser over gulvet med støvsuger eller vaskebøtta..LordShaft skrev:Det er jo fryktelig vanskelig å se for seg hva som er under det trekket der![]()
Hadde jeg hatt mulighet, hadde nok min stått i stuen også, viktig å ta godt vare på gullet sitt
Bestillte du denne fra Uk? Har plane om noe lignende på Hondan da jeg blir litt svett i baken etter 5-6 timer i salen. Går ut i fra at en slipper britisk moms og får norsk istedet pluss fortollingsgebyr?lefty293 skrev:I dag har jeg montert komfortsete fra Sargent.
Anbefaler mcpartner på SkedsmokorsetTogmannen skrev:Fikk 5-6 mil i går, holdt meg på hovedveiene rundt Oslo for å slippe saltstøvet. Men en time var nok, 7 grader er ikke så forbanna varmt..
Bestillte du denne fra Uk? Har plane om noe lignende på Hondan da jeg blir litt svett i baken etter 5-6 timer i salen. Går ut i fra at en slipper britisk moms og får norsk istedet pluss fortollingsgebyr?lefty293 skrev:I dag har jeg montert komfortsete fra Sargent.
Ellers er planen oljeskift på begge småtassene, pluss litt vask og generellt renhold. Kawaen skulle vel ha vært på service for litt siden, så den må vel inn. Ingen forhandler i Oslo(!) så da blir det vel Billingstad eller Karlstad(S) der broren min bor. Litt skeptisk til å besøke broren min på sykkel, men veiene er bare. Kawaen trenger også et nytt batteri da det originale tok kvelden i fjor. Hondan skal inn på 12'km service, men ikke før om 700km, så den venter til våromma hos McOslo er ferdig.
Var der med Kawaen i forifjor, litt langt og kronglete med buss å komme seg fram og tilbake. Og så skulle de ha nærmere 8000 for hovedservice. Men uten tvil meget dyktige folk. Men enklere på Billingstad, da er det 10 min til toget :)45316 skrev:
Anbefaler mcpartner på Skedsmokorset
Sent from my iPhone using Tapatalk