Har vel egentlig vært kjørevær her en stund også, men greit å la de erfarne få kjøre litt først så bilistene blir vant med oss på to hjul igjen. Hadde planer om å hente hjem kawaen i dag, men det blåser så søppelbøtter flyr rundt husveggene her så jeg drøyer til i morgen jeg.
Føler egentlig at "noen" burde gå litt over sykkelen min også, sjekke at alt er som det skal være. Burde kanskje skiftet bremsevæske i år også??? Er ca 3 år siden sist, men vet ikke hvor ofte denne bør skiftes.
Forøvrig tok jeg en telefon til IF i dag for å sjekke om de kunne matche bilforsikringen jeg har hos Enter.
Fikk en veldig gunstig avtale gjennom BOS da jeg kjøpte bilen, men Enter har klart å øke den så mye siden da et jeg rett og slett blir litt provosert. Er fornøyd med IF som selskap og har kawasakien forsikret der så derfor IF. De kunne ikke bare matche bilforsikringen, de satt også ned forsikringspremien på mc'n med et par hundrelapper

Ble riktignok en smule fornærmet da han kaldte mc'n for moped, men han tok seg fort i det