Ikke at jeg har registrert noe her i denne tråden, men blir ofte rakket ned på for mitt valg av sykkel. Tror det kommer mye av at de egentlig kunne tenkt seg en slik sykkel selv, men har ikke helse, økonomi, eller lignende til det, å da rettferdigjør de sine egne valg med at det andre har er jo bare boss
Kastet litt bensin på bålet
Hehe ikke for min del for har vel nevnt det i en eller annen tråd før at hadde jeg hatt mye penger ville jeg kjøpt meg enZX12R igjen + en Aprilia Dorsoduro1200
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Epylypzon skrev:
Jeg mente ikke å rakke ned på din sykkel, det jeg mente var at gs800 ikke er noen pensjonistsykkel.-
Du leser, som fanden leser bibelen.
Det jeg sa var
JohnnyTh skrev:Når jeg blir pensjonist, så blir det helt sikkert en F800gs. Jeg har noen planer som jeg trenger lang tid på å bearbeide kona før det blir noe.
Så spurte du om jeg mente det var en pensjonist sykkel der jeg svarte
Han hadde en 1200GS, men valgte -etter å ha prøvd litt- en F800GS for RTW.
Ser ikke ut som det er noe stort problem med kjede. Han har satt på en Scott oiler, det hjelper sikkert.
Ser mange har byttet ut en større BMW med F800gs før slike langturer. Mange av disse gjør ikke annet en å dra på slike turer. Selvsagt er sikkert en 1200 bedre på lette etapper, men det hjelper lite hvis den gjør det mye vanskeligere i krevende terreng.
Når jeg blir pensjonist, så blir det helt sikkert en F800gs. Jeg har noen planer som jeg trenger lang tid på å bearbeide kona før det blir noe.
Mener du at GS800 er pensjonistsykkel?
Vel, la oss si det sånn at det blir en fin sykkel når jeg blir pensjonist :)
Jeg jobber i olje og verftsindustri relatert bransje som isolatør. Som oftest offshore, med 2 uker på jobb og 4 uker fri. Men på 4 uker kommer man ikke så fryktelig langt. Det prøvde jeg i sommer og 3 uker tur retur Tyrkia var nesten for lite. Så da blir Afrika og Midtøsten noe som får vente til pensjonistalderen. Der er jo ikke veiene rett frem hele tiden, så jeg må ha en annen sykkel før den tiden.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
Snikendeugle skrev:Noe annet hadde vært merkelig med tanke på pris for de store eventyrerne og sååå mange kubikk ^^,
(Altså at de også klarer å ligge med god fart i svingene)
Jeg vet ikke helt hva du mener med "såå mange kubikk" men dette dreier seg vel om sykler fra 6-700 ccm og opp ... ellers så er jeg enig i at det hadde vært merkelig om ikke de forskjellige mc-produsentene hadde klart å lage en sykkel med gode svingegenskaper ... samtidig er det merkelig at de ikke klarer å lage RR-sykler som hamler opp med en stor og tung overlastet Volvo, som noen sammenlignet en GS med, før farta nærmer seg et par hundre km/h
Er det virkelig slik? At det ikke finnes R sykler som kan holde følge med en GS? Mener du 800 GS, eller alle GS modellene? Kan ikke en S1000rr eller en R1 eller hva de nå heter alle disse. klare å hamle opp med en GS med bagasje. Nå mistenker jeg at man legger litt mye tiltro til disse GS modellene.
At en Multistrada kjører fra de fleste sportstourere er ihvrtfall sant.
Den har like mye hk som din GTR men er bortimot 100kg lettere, den har fantastisk fjøring og helt råe asfalt egebskaper.
Tror litt av grunnen til at du føler at noen rakker ned på sykkelen din er vel at nesten uansett sammenligner den med alle andre sykkeltyper og du har uttalt at du ikke skjønner hva en adv gjør bedre enn din GTR og lignende kommentarer.
Snikendeugle skrev:Noe annet hadde vært merkelig med tanke på pris for de store eventyrerne og sååå mange kubikk ^^,
(Altså at de også klarer å ligge med god fart i svingene)
Jeg vet ikke helt hva du mener med "såå mange kubikk" men dette dreier seg vel om sykler fra 6-700 ccm og opp ... ellers så er jeg enig i at det hadde vært merkelig om ikke de forskjellige mc-produsentene hadde klart å lage en sykkel med gode svingegenskaper ... samtidig er det merkelig at de ikke klarer å lage RR-sykler som hamler opp med en stor og tung overlastet Volvo, som noen sammenlignet en GS med, før farta nærmer seg et par hundre km/h
Er det virkelig slik? At det ikke finnes R sykler som kan holde følge med en GS? Mener du 800 GS, eller alle GS modellene? Kan ikke en S1000rr eller en R1 eller hva de nå heter alle disse. klare å hamle opp med en GS med bagasje. Nå mistenker jeg at man legger litt mye tiltro til disse GS modellene.
At en Multistrada kjører fra de fleste sportstourere er ihvrtfall sant.
Den har like mye hk som din GTR men er bortimot 100kg lettere, den har fantastisk fjøring og helt råe asfalt egebskaper.
Tror litt av grunnen til at du føler at noen rakker ned på sykkelen din er vel at nesten uansett sammenligner den med alle andre sykkeltyper og du har uttalt at du ikke skjønner hva en adv gjør bedre enn din GTR og lignende kommentarer.
Multistrada går bra ja men den har en litt blaut forstilling som trekker litt ned ellers likte jeg den godt :-)
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Bringisen skrev:Jeg har som sagt ikke kjørt GTR nok til å kunne gi den en rettferdig beskrivelse, men som nevnt før så faller ikke denne sykkeltypen inn under mine behov og ønsker. Den er komfortabel selv om den går fort, det er positivt om man har behovet for farten. Det jeg har kjørt GTR er kun prøvekjøringer hos forhandlere, småturer. Likevel var turene nok til å føle at dette er en tung sykkel +300kg er merkbart, spesielt når tyngdepunktet ligger så høyt som på GTR'en. Jeg merket dette godt ved at jeg fikk en følelse av at den falt litt i svingene når farten var lav og svingene krappe, typisk slike svinger som i Nordhordaland i den videoen din. Jeg har hytte over Fensfjorden like i nærheten. Mange flotte veier for rekreasjonskjøring i lovlige hastigheter
Nå liker jeg spesielt godt det lave tyngdepunktet fra boxermodellene til BMW og det kan godt hende jeg var spesielt følsom for tyngdepunktet i GTR'en. Fikk litt flashback til ZX10'en min, den også hadde høyt tyngdepunkt. Ikke i tvil om at GTR er flott på fine strake motorveier, med sin stabilitet og tyngde. Men jeg tror fortsatt at samme fører på en GTR og en 800GS (som det var snakk om tidligere) ville føreren kunne kjørt raskere rundt en bane som Rudskogen med den lette 800GS'en.
Du har nok hatt et litt annet utgangspunkt enn andre testkjørere. Den er jo mye mer forhjulskjørt en det for eksempel en GS er.
I de aller fleste tester kan man se at de nevner at den faller inn i lav hastighet og at den virker topptung. Men de fleste om ikke alle jeg har lest sier dett forsvinner når man er i fart. Jeg merker ikke noe til dette når man er i bevegelse.
Den veien på videoen var det ikke nødvendig med så lav fart, at man merket dette. Jeg skal til og med innrømme at det var nok ikke alltid farten var lovlig. Hvis du tror at en GTR er så dårlig i svinger at man må kjøre i 20-30 km/t på sånne veier, så må det ha vært noe feil med de du har prøvd.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
Bringisen skrev:Jeg har som sagt ikke kjørt GTR nok til å kunne gi den en rettferdig beskrivelse, men som nevnt før så faller ikke denne sykkeltypen inn under mine behov og ønsker. Den er komfortabel selv om den går fort, det er positivt om man har behovet for farten. Det jeg har kjørt GTR er kun prøvekjøringer hos forhandlere, småturer. Likevel var turene nok til å føle at dette er en tung sykkel +300kg er merkbart, spesielt når tyngdepunktet ligger så høyt som på GTR'en. Jeg merket dette godt ved at jeg fikk en følelse av at den falt litt i svingene når farten var lav og svingene krappe, typisk slike svinger som i Nordhordaland i den videoen din. Jeg har hytte over Fensfjorden like i nærheten. Mange flotte veier for rekreasjonskjøring i lovlige hastigheter
Nå liker jeg spesielt godt det lave tyngdepunktet fra boxermodellene til BMW og det kan godt hende jeg var spesielt følsom for tyngdepunktet i GTR'en. Fikk litt flashback til ZX10'en min, den også hadde høyt tyngdepunkt. Ikke i tvil om at GTR er flott på fine strake motorveier, med sin stabilitet og tyngde. Men jeg tror fortsatt at samme fører på en GTR og en 800GS (som det var snakk om tidligere) ville føreren kunne kjørt raskere rundt en bane som Rudskogen med den lette 800GS'en.
Du har nok hatt et litt annet utgangspunkt enn andre testkjørere. Den er jo mye mer forhjulskjørt en det for eksempel en GS er.
I de aller fleste tester kan man se at de nevner at den faller inn i lav hastighet og at den virker topptung. Men de fleste om ikke alle jeg har lest sier dett forsvinner når man er i fart. Jeg merker ikke noe til dette når man er i bevegelse.
Den veien på videoen var det ikke nødvendig med så lav fart, at man merket dette. Jeg skal til og med innrømme at det var nok ikke alltid farten var lovlig. Hvis du tror at en GTR er så dårlig i svinger at man må kjøre i 20-30 km/t på sånne veier, så må det ha vært noe feil med de du har prøvd.
En kan kjøre hardt i svinger med en GTR også så lenge en har gode dekk :-)
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Snikendeugle skrev:Noe annet hadde vært merkelig med tanke på pris for de store eventyrerne og sååå mange kubikk ^^,
(Altså at de også klarer å ligge med god fart i svingene)
Jeg vet ikke helt hva du mener med "såå mange kubikk" men dette dreier seg vel om sykler fra 6-700 ccm og opp ... ellers så er jeg enig i at det hadde vært merkelig om ikke de forskjellige mc-produsentene hadde klart å lage en sykkel med gode svingegenskaper ... samtidig er det merkelig at de ikke klarer å lage RR-sykler som hamler opp med en stor og tung overlastet Volvo, som noen sammenlignet en GS med, før farta nærmer seg et par hundre km/h
Er det virkelig slik? At det ikke finnes R sykler som kan holde følge med en GS? Mener du 800 GS, eller alle GS modellene? Kan ikke en S1000rr eller en R1 eller hva de nå heter alle disse. klare å hamle opp med en GS med bagasje. Nå mistenker jeg at man legger litt mye tiltro til disse GS modellene.
At en Multistrada kjører fra de fleste sportstourere er ihvrtfall sant.
Den har like mye hk som din GTR men er bortimot 100kg lettere, den har fantastisk fjøring og helt råe asfalt egebskaper.
Tror litt av grunnen til at du føler at noen rakker ned på sykkelen din er vel at nesten uansett sammenligner den med alle andre sykkeltyper og du har uttalt at du ikke skjønner hva en adv gjør bedre enn din GTR og lignende kommentarer.
Nesten like mye hk, nesten.
Men det er nok nå. Jeg har skjønt det nå. En ADV kan man svinge med hvis det kommer en sving og jeg kan bare kjøre rett frem og når jeg slakker av nok til å svinge så faller den inn i svingen. De er og raskere på alle underlag bortsett fra helt rett motorvei i Tyskland. Bortsett fra Multistrada da som er raskere der og.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
Snikendeugle skrev:Noe annet hadde vært merkelig med tanke på pris for de store eventyrerne og sååå mange kubikk ^^,
(Altså at de også klarer å ligge med god fart i svingene)
Jeg vet ikke helt hva du mener med "såå mange kubikk" men dette dreier seg vel om sykler fra 6-700 ccm og opp ... ellers så er jeg enig i at det hadde vært merkelig om ikke de forskjellige mc-produsentene hadde klart å lage en sykkel med gode svingegenskaper ... samtidig er det merkelig at de ikke klarer å lage RR-sykler som hamler opp med en stor og tung overlastet Volvo, som noen sammenlignet en GS med, før farta nærmer seg et par hundre km/h
Er det virkelig slik? At det ikke finnes R sykler som kan holde følge med en GS? Mener du 800 GS, eller alle GS modellene? Kan ikke en S1000rr eller en R1 eller hva de nå heter alle disse. klare å hamle opp med en GS med bagasje. Nå mistenker jeg at man legger litt mye tiltro til disse GS modellene.
At en Multistrada kjører fra de fleste sportstourere er ihvrtfall sant.
Den har like mye hk som din GTR men er bortimot 100kg lettere, den har fantastisk fjøring og helt råe asfalt egebskaper.
Tror litt av grunnen til at du føler at noen rakker ned på sykkelen din er vel at nesten uansett sammenligner den med alle andre sykkeltyper og du har uttalt at du ikke skjønner hva en adv gjør bedre enn din GTR og lignende kommentarer.
Jeg ble skuffa da jeg prøvekjørte en Multistrada ifjor hos Løvås rett her borte. Den går veldig urent og pussig under 4000, og den oppfører seg mer som en R bike enn noe annet, hvilket jeg syntes ble litt feil.
Snikendeugle skrev:Noe annet hadde vært merkelig med tanke på pris for de store eventyrerne og sååå mange kubikk ^^,
(Altså at de også klarer å ligge med god fart i svingene)
Jeg vet ikke helt hva du mener med "såå mange kubikk" men dette dreier seg vel om sykler fra 6-700 ccm og opp ... ellers så er jeg enig i at det hadde vært merkelig om ikke de forskjellige mc-produsentene hadde klart å lage en sykkel med gode svingegenskaper ... samtidig er det merkelig at de ikke klarer å lage RR-sykler som hamler opp med en stor og tung overlastet Volvo, som noen sammenlignet en GS med, før farta nærmer seg et par hundre km/h
Er det virkelig slik? At det ikke finnes R sykler som kan holde følge med en GS? Mener du 800 GS, eller alle GS modellene? Kan ikke en S1000rr eller en R1 eller hva de nå heter alle disse. klare å hamle opp med en GS med bagasje. Nå mistenker jeg at man legger litt mye tiltro til disse GS modellene.
At en Multistrada kjører fra de fleste sportstourere er ihvrtfall sant.
Den har like mye hk som din GTR men er bortimot 100kg lettere, den har fantastisk fjøring og helt råe asfalt egebskaper.
Tror litt av grunnen til at du føler at noen rakker ned på sykkelen din er vel at nesten uansett sammenligner den med alle andre sykkeltyper og du har uttalt at du ikke skjønner hva en adv gjør bedre enn din GTR og lignende kommentarer.
Nesten like mye hk, nesten.
Men det er nok nå. Jeg har skjønt det nå. En ADV kan man svinge med hvis det kommer en sving og jeg kan bare kjøre rett frem og når jeg slakker av nok til å svinge så faller den inn i svingen. De er og raskere på alle underlag bortsett fra helt rett motorvei i Tyskland. Bortsett fra Multistrada da som er raskere der og.
Så fort noen sier noe om sykkelen din du ikke liker begynner du å furte og kommer med sånne kommentarer som her.
Erling, hva som blir feil kommer vel av hva du oppfatter som rett.
At Multistrada er som r sykkel er hevet over en hver tvil og derfor kjører den i fra mange sportstourere også.
Ingen Ducati går rent rundt 3000 omd, derfor ligger du ikke på der heller men heller 500 omdr over.
Det har bare noe med at du ikke kjenner motoren til Ducati.
Sist redigert av simpson den 11 mar 2014, 21:55, redigert 1 gang totalt.
Snikendeugle skrev:Noe annet hadde vært merkelig med tanke på pris for de store eventyrerne og sååå mange kubikk ^^,
(Altså at de også klarer å ligge med god fart i svingene)
Jeg vet ikke helt hva du mener med "såå mange kubikk" men dette dreier seg vel om sykler fra 6-700 ccm og opp ... ellers så er jeg enig i at det hadde vært merkelig om ikke de forskjellige mc-produsentene hadde klart å lage en sykkel med gode svingegenskaper ... samtidig er det merkelig at de ikke klarer å lage RR-sykler som hamler opp med en stor og tung overlastet Volvo, som noen sammenlignet en GS med, før farta nærmer seg et par hundre km/h
Er det virkelig slik? At det ikke finnes R sykler som kan holde følge med en GS? Mener du 800 GS, eller alle GS modellene? Kan ikke en S1000rr eller en R1 eller hva de nå heter alle disse. klare å hamle opp med en GS med bagasje. Nå mistenker jeg at man legger litt mye tiltro til disse GS modellene.
At en Multistrada kjører fra de fleste sportstourere er ihvrtfall sant.
Den har like mye hk som din GTR men er bortimot 100kg lettere, den har fantastisk fjøring og helt råe asfalt egebskaper.
Tror litt av grunnen til at du føler at noen rakker ned på sykkelen din er vel at nesten uansett sammenligner den med alle andre sykkeltyper og du har uttalt at du ikke skjønner hva en adv gjør bedre enn din GTR og lignende kommentarer.
Nesten like mye hk, nesten.
Men det er nok nå. Jeg har skjønt det nå. En ADV kan man svinge med hvis det kommer en sving og jeg kan bare kjøre rett frem og når jeg slakker av nok til å svinge så faller den inn i svingen. De er og raskere på alle underlag bortsett fra helt rett motorvei i Tyskland. Bortsett fra Multistrada da som er raskere der og.
Så fort noen sier noe om sykkelen din du ikke liker begynner du å furte og kommer med sånne kommentarer som her.
blir vel bare lei av å høre på det hele tiden. Og når det kommer helt uprovosert så er det klart man blir litt furten. Burde selvsagt bare tenke at det betyr ingen ting hva dere mener om mitt valg. Jeg kommer jo uansett aldri til å treffe noen av dere. At man trekker litt i hverandre gjør vi vel alle. MEn når det blir dratt så langt som at det eneste den er brukende til er å kjøre rett frem på motorvei så blir det som et gnagsår når det blir gjentatt til det uendelige.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
simpson skrev:Erling, hva som blir feil er vel egentlig hva du oppfatter som rett.
At Multistrada er som r sykkel er hevet over en hver tvil og derfor kjører den i fra mange sportstourere også.
Ingen Ducati går rent rundt 3000 omd, derfor ligger du ikke på der heller men heller 500 omdr over.
Det har bare noe med at du ikke kjenner motoren til Ducati.
En multistrada kan ikke sammenlignes med annet enn en gammel R-sykkel og langt ifra de nye hva gjelder motor.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
Bringisen skrev:Jeg har som sagt ikke kjørt GTR nok til å kunne gi den en rettferdig beskrivelse, men som nevnt før så faller ikke denne sykkeltypen inn under mine behov og ønsker. Den er komfortabel selv om den går fort, det er positivt om man har behovet for farten. Det jeg har kjørt GTR er kun prøvekjøringer hos forhandlere, småturer. Likevel var turene nok til å føle at dette er en tung sykkel +300kg er merkbart, spesielt når tyngdepunktet ligger så høyt som på GTR'en. Jeg merket dette godt ved at jeg fikk en følelse av at den falt litt i svingene når farten var lav og svingene krappe, typisk slike svinger som i Nordhordaland i den videoen din. Jeg har hytte over Fensfjorden like i nærheten. Mange flotte veier for rekreasjonskjøring i lovlige hastigheter
Nå liker jeg spesielt godt det lave tyngdepunktet fra boxermodellene til BMW og det kan godt hende jeg var spesielt følsom for tyngdepunktet i GTR'en. Fikk litt flashback til ZX10'en min, den også hadde høyt tyngdepunkt. Ikke i tvil om at GTR er flott på fine strake motorveier, med sin stabilitet og tyngde. Men jeg tror fortsatt at samme fører på en GTR og en 800GS (som det var snakk om tidligere) ville føreren kunne kjørt raskere rundt en bane som Rudskogen med den lette 800GS'en.
Du har nok hatt et litt annet utgangspunkt enn andre testkjørere. Den er jo mye mer forhjulskjørt en det for eksempel en GS er.
I de aller fleste tester kan man se at de nevner at den faller inn i lav hastighet og at den virker topptung. Men de fleste om ikke alle jeg har lest sier dett forsvinner når man er i fart. Jeg merker ikke noe til dette når man er i bevegelse.
Den veien på videoen var det ikke nødvendig med så lav fart, at man merket dette. Jeg skal til og med innrømme at det var nok ikke alltid farten var lovlig. Hvis du tror at en GTR er så dårlig i svinger at man må kjøre i 20-30 km/t på sånne veier, så må det ha vært noe feil med de du har prøvd.
Som nevnt så er ikke dette så viktig for meg at vi trenger å plukke i fra hverandre og analysere hva jeg sier. Jeg ble sitert og spurt ; "Ser du sier du ikke har kjørt GTR nok. Hvor mye har du egentlig kjørt en GTR?". Da føler jeg at det er riktig å svare litt mer utdypende på spørsmålet, og det føler jeg at ble gjort. Jeg har ikke behov for at andre analyserer hvordan jeg oppfatter en sykkel. Dette klarer jeg fint selv. Jeg trenger ingen unnskyldning på vegne av GTR'en , det er helt sikkert en fantastisk sykkel for dem som liker denne sykkeltypen. Jeg har hatt motorsykler siden jeg var 16 og er i dag 46 år. Klarer fint å vurdere hvordan en sykkel passer meg eller ikke.
Sist redigert av Bringisen den 11 mar 2014, 22:00, redigert 2 ganger totalt.
2014 BMW R1200GS, Farge: Bluefire, m/ Dynamic ESA II, Aktiv fjæring DDC, Automatic Stability Control ASC , Digital Traction Control DTC, Cruice kontroll , Dekktrykksovervåking ,ABS Pro , LED Hovedlys , Dagslys kjørelys , LED Ekstralykter , Kjørecomputer Pro , LED Blinklys , Tyverialarm , BMW Navigator V , BMW Veltebøyle , Touratech øvre veltebøyle , BMW Motorbeskyttelse , GIVI Trekker sorte Alu-vesker m/tilbehør , Krom Eksosrør , Varmeholker og Håndtakbeskyttere.
Nesten like mye hk, nesten.
Men det er nok nå. Jeg har skjønt det nå. En ADV kan man svinge med hvis det kommer en sving og jeg kan bare kjøre rett frem og når jeg slakker av nok til å svinge så faller den inn i svingen. De er og raskere på alle underlag bortsett fra helt rett motorvei i Tyskland. Bortsett fra Multistrada da som er raskere der og.[/quote]
Så fort noen sier noe om sykkelen din du ikke liker begynner du å furte og kommer med sånne kommentarer som her.[/quote]
blir vel bare lei av å høre på det hele tiden. Og når det kommer helt uprovosert så er det klart man blir litt furten. Burde selvsagt bare tenke at det betyr ingen ting hva dere mener om mitt valg. Jeg kommer jo uansett aldri til å treffe noen av dere. At man trekker litt i hverandre gjør vi vel alle. MEn når det blir dratt så langt som at det eneste den er brukende til er å kjøre rett frem på motorvei så blir det som et gnagsår når det blir gjentatt til det uendelige.[/quote]
Det er da "mange" her på forumet som også mener at gs/adventure sykler ikke er brukanes til noe, ikke engang til å se på. Men jeg legger meg ikke ned å surver for det.
Mine mc er:
2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS
x 2002 Yamaha R6
x 2002 Yamaha YZ125
Epylypzon skrev:Nesten like mye hk, nesten.
Men det er nok nå. Jeg har skjønt det nå. En ADV kan man svinge med hvis det kommer en sving og jeg kan bare kjøre rett frem og når jeg slakker av nok til å svinge så faller den inn i svingen. De er og raskere på alle underlag bortsett fra helt rett motorvei i Tyskland. Bortsett fra Multistrada da som er raskere der og.
Så fort noen sier noe om sykkelen din du ikke liker begynner du å furte og kommer med sånne kommentarer som her.[/quote]
blir vel bare lei av å høre på det hele tiden. Og når det kommer helt uprovosert så er det klart man blir litt furten. Burde selvsagt bare tenke at det betyr ingen ting hva dere mener om mitt valg. Jeg kommer jo uansett aldri til å treffe noen av dere. At man trekker litt i hverandre gjør vi vel alle. MEn når det blir dratt så langt som at det eneste den er brukende til er å kjøre rett frem på motorvei så blir det som et gnagsår når det blir gjentatt til det uendelige.[/quote]
Det er da "mange" her på forumet som også mener at gs/adventure sykler ikke er brukanes til noe, ikke engang til å se på. Men jeg legger meg ikke ned å surver for det.[/quote]
Joda men du vet jo at du har en flott sykkel. JEg har jo skjønt nå at jeg har en drittsykkel som var et idiotisk kjøp.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.