blir vel bare lei av å høre på det hele tiden. Og når det kommer helt uprovosert så er det klart man blir litt furten. Burde selvsagt bare tenke at det betyr ingen ting hva dere mener om mitt valg. Jeg kommer jo uansett aldri til å treffe noen av dere. At man trekker litt i hverandre gjør vi vel alle. MEn når det blir dratt så langt som at det eneste den er brukende til er å kjøre rett frem på motorvei så blir det som et gnagsår når det blir gjentatt til det uendelige.[/quote]JohnnyTh skrev:Så fort noen sier noe om sykkelen din du ikke liker begynner du å furte og kommer med sånne kommentarer som her.Epylypzon skrev:Nesten like mye hk, nesten.
Men det er nok nå. Jeg har skjønt det nå. En ADV kan man svinge med hvis det kommer en sving og jeg kan bare kjøre rett frem og når jeg slakker av nok til å svinge så faller den inn i svingen. De er og raskere på alle underlag bortsett fra helt rett motorvei i Tyskland. Bortsett fra Multistrada da som er raskere der og.
Det er da "mange" her på forumet som også mener at gs/adventure sykler ikke er brukanes til noe, ikke engang til å se på. Men jeg legger meg ikke ned å surver for det.[/quote]
Joda men du vet jo at du har en flott sykkel. JEg har jo skjønt nå at jeg har en drittsykkel som var et idiotisk kjøp.[/quote]
Ikke la deg syke ned av f.eks bmw folket for de fleste vet at Kawasaki er så mye bedre enn en bmw