Monterte mitt etter en del prøving på toppen av hjelmen. Ser litt dumt ut, men det positive er at buristene "ser" deg bedre når kameraet er lett synlig. Virker sånn iallefall. Så får jeg heller se ut som tåpen jeg er
Valgte et Sony as30 actionkam som har omtrent samme lavprofil som contour som er nevnt i tråden. Det er justert sånn at det jeg ser er omtrent det samme som kameraet ser, og du får lite forstyrrelser fra hjelm eller sykkel. Og siden frontsnittet er såpass lite merker du ikke noe til det, selv i hastighet. Brukte først sugekoppen på siden, men det ble såpass klumpete og hjelmen kom en del i veien.
Sony Hdr As30v 720-170.jpg
Ser kun toppen av speilet.
Sony Hdr As30v 1080-120.jpg
Kun norsk natur
Hjelplassering.jpg
Brukte bare det kurvede festet med tape (følger med)bsom jeg bare klistret fast. Og justere vinkelen er kjempelett, siden appen på telefonen viser nøyaktig det du ser i kameraet, og styrer opptak. Hvis du savner å få med deg hastighet fra speedometeret, er det bare å legge det på filmen med info fra GPSen.(Pc)
Men,.. det ser nå litt dust ut

Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Kjør som om ingen andre ser deg.
Kawasaki Ninja 1000 Sx 2020
Kawasaki Er-6n 2007
X-Honda Vfr 800 2009