Der var den på plass :-D
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Kjører daglig Homlia - Røa og tilbake, og har litt stygge tanker om å ha den oppe på torget ved bokhandelen vår istedenfor nede i garasjenhakhap skrev:Håper få anledning å se din i løpet av sesongen, har bare sett lit på messene og den er tøff
jongsanim skrev:Kjører daglig Homlia - Røa og tilbake, og har litt stygge tanker om å ha den oppe på torget ved bokhandelen vår istedenfor nede i garasjenhakhap skrev:Håper få anledning å se din i løpet av sesongen, har bare sett lit på messene og den er tøffSå bare å skvette innom. hadde også vært moro å få blitt med på noen form for treff eller messer e.l. da jeg aldri har deltatt på noe slikt.
Har en liten følelse av at det blir mer joy-riding på denne enn sykler jeg har hatt tidligere for ren jobb-pendling.
jongsanim skrev:Kjører daglig Homlia - Røa og tilbake, og har litt stygge tanker om å ha den oppe på torget ved bokhandelen vår istedenfor nede i garasjenhakhap skrev:Håper få anledning å se din i løpet av sesongen, har bare sett lit på messene og den er tøffSå bare å skvette innom. hadde også vært moro å få blitt med på noen form for treff eller messer e.l. da jeg aldri har deltatt på noe slikt.
Har en liten følelse av at det blir mer joy-riding på denne enn sykler jeg har hatt tidligere for ren jobb-pendling.
Mmmm, så ganske tøff ut den derjongsanim skrev:Da fikk jeg solgt ICON hjelmen som var for liten (fikk 3300 for den) og har bestilt en Shark Evoline 3 matt grønn
Bestilte med Sharktooth i samme slengen så slipper jeg å bruke den kjipe jeg har fra DX.com (som vel og merke funker, men eier ikke bass eller kvalitet på lyden)
Skal øve meg på å dra frem hakepartiet i lufta hvis jeg treffer noe hardtojda skrev:Mmmm, så ganske tøff ut den derjongsanim skrev:Da fikk jeg solgt ICON hjelmen som var for liten (fikk 3300 for den) og har bestilt en Shark Evoline 3 matt grønn
Bestilte med Sharktooth i samme slengen så slipper jeg å bruke den kjipe jeg har fra DX.com (som vel og merke funker, men eier ikke bass eller kvalitet på lyden)
![]()
Er spent på hva du sier om støy på den når du får testet den litt![]()
![]()
Pass nå bare på at du har hakepartiet i bruk, om du skal gå på trynet nå da![]()
Grattis
jongsanim skrev:810 sure kroner for å stå pent inntil veggen til ingen hinder for noen, i bakgården til en kamerat jeg besøkte....
P-Service....
Første gang jeg opplever p-gebyr på MC på mine 13 år på sykkel.