Gielas skrev:" Gielas sin blogg - tallet er 1!!!"
Takk for at du holder orden på dagene for meg Gielas

Gielas skrev:" Gielas sin blogg - tallet er 1!!!"
Hos Speed? Når? Dersom sola skinner, kan vi jo se om Speed har fått fart på kaffetrakteren..Gielas skrev:" Gielas sin blogg - tallet er 1!!!"
Hadde ikke ork for kaffe der og da, men så i vinduet noen bikers opptatt med å drekke...SuperMorten skrev:Hos Speed? Når? Dersom sola skinner, kan vi jo se om Speed har fått fart på kaffetrakteren..Gielas skrev:" Gielas sin blogg - tallet er 1!!!"
Skjønte det. Var der en liten tur i totiden, men så deg ikke, og kjørte videreGielas skrev:Hadde ikke ork for kaffe der og da, men så i vinduet noen bikers opptatt med å drekke...SuperMorten skrev:Hos Speed? Når? Dersom sola skinner, kan vi jo se om Speed har fått fart på kaffetrakteren..Gielas skrev:" Gielas sin blogg - tallet er 1!!!"![]()
Måtte bare kjøre.![]()
Hentet sykkærn i tre-tiden, så jo ikke RT'en din...SuperMorten skrev:Skjønte det. Var der en liten tur i totiden, men så deg ikke, og kjørte videreGielas skrev:Hadde ikke ork for kaffe der og da, men så i vinduet noen bikers opptatt med å drekke...SuperMorten skrev:Hos Speed? Når? Dersom sola skinner, kan vi jo se om Speed har fått fart på kaffetrakteren..Gielas skrev:" Gielas sin blogg - tallet er 1!!!"![]()
Måtte bare kjøre.![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da hadde jeg sikkert akkurat dratt. Stresset hjem til barnehage-henting..Gielas skrev:Hentet sykkærn i tre-tiden, så jo ikke RT'en din...SuperMorten skrev:Skjønte det. Var der en liten tur i totiden, men så deg ikke, og kjørte videreGielas skrev:Hadde ikke ork for kaffe der og da, men så i vinduet noen bikers opptatt med å drekke...SuperMorten skrev:Hos Speed? Når? Dersom sola skinner, kan vi jo se om Speed har fått fart på kaffetrakteren..Gielas skrev:" Gielas sin blogg - tallet er 1!!!"![]()
Måtte bare kjøre.![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hva med din nye Tiger / motor...er du fornøyd?ojda skrev:Det er godt du får løsna litt på hjullagera,
gullklumpen har stått lenge stille nå
Hva sa de på SpeedGielas skrev:Startet opp for å kjøre til Speed i går. Opplevde under hele turen markant 'ventilklapring'.
Sjekket oljenivå, alt så greit ut...
Takk for omtanken ojdaojda skrev:Hva sa de på SpeedGielas skrev:Startet opp for å kjøre til Speed i går. Opplevde under hele turen markant 'ventilklapring'.
Sjekket oljenivå, alt så greit ut...Ingen deilig følelse det der, krysser fingre :[-o<
Etter en uke uten kjøring grunnet sykemelding, fikk jeg omsider levert sykkærn hos Speed mandag 19/5.ojda skrev:Hva sa de på SpeedGielas skrev:Startet opp for å kjøre til Speed i går. Opplevde under hele turen markant 'ventilklapring'.
Sjekket oljenivå, alt så greit ut...Ingen deilig følelse det der, krysser fingre :[-o<
Gielas skrev:Etter en uke uten kjøring grunnet sykemelding, fikk jeg omsider levert sykkærn hos Speed mandag 19/5.ojda skrev:Hva sa de på SpeedGielas skrev:Startet opp for å kjøre til Speed i går. Opplevde under hele turen markant 'ventilklapring'.
Hentet den igjen torsdag 22/5.
Mekanikeren sa at det var en treg 'kamakselkjede-strammer' på venstre sylinder som var årsaken.
Jeg hadde samme greia i fjor da jeg kjøpte sykkærn, men da på høyre sylinder.
Mekanikeren har vært i kontakt med BMW i Tyskland for å høre om dette er et kjent problem - det er det ikke...
Dette gikk jo på garantien, men kom allikevel ut av butikken ca 4000kr fattigere - dòg med to nye dekk av typen Metzler Tourance NEXT montert
(Hadde Continental 'ContiTrail'? (glemmer fort), byttet på 12888km)![]()
Blitt 676km etter det.![]()