Prøvde selv en BMW K 1200 GT på MC-huset Nydal,kjempemaskin utrolig god å kjøre og en brøt fartsgrensa før en visste ordet av det...
Men mine kjøreturer er såpass korte at det jeg har duger,så...

Frem til neste helgjhn skrev:Er vi blitt enige?
Er det over?
Ser jo ut som en plastleke i transformers-serien. Bretter du den rett sammen, så blir bokstavene plassert slik at de blir forståelig..
Noe som såklart er feil, da det er de syklene med enfargede holker som er best å kjøre, og som går fortest... Dette er da allmen kunnskap, er det ikke? :)SuperMorten skrev:Og nå har diskusjonen havnet på nivået "røde sykler er best"...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Og hva skal ekstrautstyret bli? Missiler? :)DrGreve skrev:Ser jo ut som en plastleke i transformers-serien. Bretter du den rett sammen, så blir bokstavene plassert slik at de blir forståelig..
Hvem gidder forresten å kjøpe stickers hvor du bare får halve bokstavene? Halv pris?
Beste sykkel? Neppe!
Stygt? Ja!
Jeg fikk prøve denne en god tur i høst. Motoren var høydepunktet, veldig kvikk til slik sykkel å være.="ZZR-Erling"
Dessuten er nok en KTM Adv-bike, (i den kategorien) mer interessant...den kan jeg tenke meg å prøve, for skøy skyld, for bike, det har jeg jo!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=6BNKOKJ29Qk[/video]
Det finnes sikkert en duppeditt på sykkern din som trenges å kalibreres, det er mandag 17 mars i dagBringisen skrev:Oi, er det allerede fredag![]()
Av og til er du faktisk ganske morsomDrGreve skrev:Det finnes sikkert en duppeditt på sykkern din som trenges å kalibreres, det er mandag 17 mars i dagBringisen skrev:Oi, er det allerede fredag![]()
Ja jamen, Bringisen lever i sin egen GS-verden, så det er meget sansynelig at dato er feil på den nu! :-)DrGreve skrev:Det finnes sikkert en duppeditt på sykkern din som trenges å kalibreres, det er mandag 17 mars i dagBringisen skrev:Oi, er det allerede fredag![]()
Prøver du å få vekk ryktet fra gummibåt til ku når det gjelder sykkelen din?
Er det mennene på bildet du lar deg opphisse av eller
Over 60 millioner enheter frem til 2009 må være en knallsuksesshakhap skrev:Dette må da vare den beste sykkelen om vi går etter solte enheter o.l.
http://www.wired.com/autopia/2009/04/worlds-most-pop/" onclick="window.open(this.href);return false;
Twist the throttle eller hva programmet heter, kåret dette til beste sykkelen. Skulle lett hatt en slik i garasjen herhakhap skrev:Dette må da vare den beste sykkelen om vi går etter solte enheter o.l.
http://www.wired.com/autopia/2009/04/worlds-most-pop/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det blir alltid et jævla mas om Sahara når det snakkes om GS. Det er vel aldri noen som har påstått at man må krysse slike steder om man har en GS ... heller ikke at man må ha en GS for å gjøre det.Svein1 skrev:Da 1150GS kom på markedet så lå den største apellen ikke i tekniske spesifikasjoner, men i at den var annerledes. Nå går det 100 1150 og 1200GS på dusinet, og den annerledesheten er helt borte. Syner derfor også at mye av apellen er borte. Blir liksom som om Landrover Defender skulle begynne å selge fler biler enn Volkswagen Passat.
Men er kanskje også påvirket av at de aller fleste GS på veiene slett ikke brukes til å krysse Sahara, men til å skli frem og tilbake på E6 på jakt etter enda ett mc-treff.