Jeg hadde PC USB3 på min, og da følger det med t-kabel som man bare klikker innpå slik at PC henger i serie etter ECU-utgangen. Men det bli ett par kabler til, jording og + strøm, samt selve "klumpen", men det er ganske snasent å velge map fra Dynojet. De hadde/har ferdige maps for ulike kombinasjoner, feks "Yoshimura R77, with db-killers and KN-filter". Ellers fins det jo endel "der ute" som sender sine "custom maps". Veldig enkelt å selv gå inn å manipulere manuelt også. Dog bør man nok i mer ekstreme tilfeller få lest av AF-Ratio så man ikke brenner hull i stemplaAndreas skrev:Hehe, jaa. Synes det er greit å la elektronikken kun bestå av orginaldelene. Men det er jo bedre i dag når PC er plug & play med kontakter, kontra før når man måtte spleise de inn på ledningene.ZZR-Erling skrev:Åååja, du er såpass "renslig", ja, nei, da så :-) . Er blitt mer slik jeg også..liker heller ikke "tilfeldige" kabeldynger" her og der.Andreas skrev:Jeg liker ikke piggy-back løsninger. Poenget her var jo eventuelt å programere bort eksosventilen, det går heller ikke med en PCV. Bedre å få programert ECU`n, mindre dill rundt daZZR-Erling skrev:Det fins Powercommander til din. Med den kan output fra ECU til injektorene endres. Den endrer injektorenes dutycycle, altså hvor lenge de er åpne. Lettere å manipulere enn å brenne ny ECU. Tror den kan leveres med lambda, da har man selvregulering. Har selv hatt den noe enklere PC3. Lastet lett ned map fra Dynojet til den.Å for meg er det enklere og billigere å sende ECU`n til Sverige.
Nå har jeg kun erfaring med piggy-back løsninger på eldre turbobiler da, aldri personlig brukt/prøvd det på MC.

Endre: nei, nu skal jeg ned i kjellerstua og sette på Pazzo Racing-hendler på Hege's nybike