Soft bags fra Nelson-Rigg, type CL-855 SELGES! *SOLGT*

Gratis annonsering (kun for private, ikke bedrifter):
Til MC, bil og ting & tang til motorsykkelturene osv., osv. ...
Svar
Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Soft bags fra Nelson-Rigg, type CL-855 SELGES! *SOLGT*

Legg inn av AJ »

Hadde sett fram til å bruke disse denne sesongen.
Men så viser det seg at de passer dårlig til Stelvio'en, dessverre... :(
Derfor er de til salgs, ubrukt - til en vettug pris, håper jeg.

Har sett bilder av både Vstrom og Super Ténéré med disse påmontert.
Passer helt sikkert også til flere sykler som har mer støttedetaljer, for å si det slik, til slike soft bags på sidene enn det Stelvio'en har.

Her noen bilder:
Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Her info fra produsenten:
http://www.nelsonrigg.com/store/cl-850-CL-850.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Originale bærereimer og originale regntrekk følger med.
Følger også med ekstra varmebeskyttere (mot eksospottevarmen) beregnet til forrige modell som CL-855 ewr en erstatter for. Disse er litt større enn de som følger med CL-855, men kan enkelt tilpasses.

Pris: kr. 600,-. Kjøper betaler porto - evt. gjør avtale med meg om avhenting i området Hadeland-Hønefoss-Nittedal-Gjelleråsen området.
Mest praktisk med avhenting siden oppstiverplatene for at veskene skal beholde formen også i tom tilstand, er satt på plass i bagene.

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Re: Soft bags fra Nelson-Rigg, type CL-855 SELGES! *SOLGT*

Legg inn av AJ »

Da har Nelson-Rigg fått ny eier - en Suzuki GSX-R 1000 :thumleft .
Suzuki-eieren, som er medlem her på MCsiden.no fant fort ut at disse passet bra på sykker'n selv om all tilpasningen ikke ble gjort ved levering. Men det ser bra ut. Og ræcersykker'n fra Suzuki hadde flere muligheter for tilpasning enn det Stelvio'en min har. Dessverre... Siden jeg hadde gleda meg til å ta i bruk dette fine bagasjeutstyret på italieneren i år. Men sånn ble det ikke ;-)

Brukeravatar
AJ
Administrator
Kontakt:

Re: Soft bags fra Nelson-Rigg, type CL-855 SELGES! *SOLGT*

Legg inn av AJ »

AJ skrev: Også må han gjerne legge ut bilder av sykker'n med det nye bagasjesystemet ;-)
PC'en til kjøperen har kræsja, fikk jeg nettopp greie på i tekstmelding. Derfor har han ikke fått lagt ut bilde.
Men siden han sendte meg et så fikk jeg lov til å gjøre det for ham.
Så her er bilder av en GSXR med Nelson-Rigg softbags. Trolig den eneste her i landet ;-)
Ser egentlig ganske bra ut, dette:

Bilde

Svar