Mølen og sjokoladekake...? Søndag..?ZZR-Erling skrev:Ta noen bilder da, Bringisen!
Søndag drar vel vi på GSXR og K1300S til Mølen, med sjokokake i sideveska...:-)
Rullesteinsstrand sør om Larvik.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mølen og sjokoladekake...? Søndag..?ZZR-Erling skrev:Ta noen bilder da, Bringisen!
Rullesteinsstrand sør om Larvik.
Jada, og jeg skal bake denSuperMorten skrev:Mølen og sjokoladekake...? Søndag..?ZZR-Erling skrev:Ta noen bilder da, Bringisen!
Rullesteinsstrand sør om Larvik.![]()
rop
ZZR-Erling skrev:Jada, og jeg skal bake denSuperMorten skrev:Mølen og sjokoladekake...? Søndag..?ZZR-Erling skrev:Ta noen bilder da, Bringisen!
Rullesteinsstrand sør om Larvik.![]()
rop
Sent from my iPhone using Tapatalk![]()
https://www.freiahjemmekonditori.no/hom ... ne?r=59390" onclick="window.open(this.href);return false;
Det var da på tide og vil heller høre på det :-)Bringisen skrev:Utrolig å se hvor mye den beste sykkelen blir diskutert her nå gitt![]()
![]()
Noen greide nesten å overbevise meg om at jeg var den som snakket mest om denne sykkelen, men nå blir jeg mer usikker på akkurat det![]()
Føler meg virkelig heldig som skal kjøre 50 mil på denne sykkelen i helgen om yr.no får rett i sine prognoser![]()
Spørs om alle her inne tåler å høre en eventuel rapport fra turene
Artig denne her,det går å gjøre noe med en ducati også:D45316 skrev:Konkurrent til GS?http://m.motorcyclistonline.com/feature ... d_my_bike/" onclick="window.open(this.href);return false;
Artig, ja, men ellers er den vel hverken fuggel eller fisk...Ducati har jo Multistrada.Kawagutten skrev:Artig denne her,det går å gjøre noe med en ducati også:D45316 skrev:Konkurrent til GS?http://m.motorcyclistonline.com/feature ... d_my_bike/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis du helst ikke vil være nedlatende så kan et tips være å tenke før man skriver.Bringisen skrev:
Ja, det er det forsåvidtKawagutten skrev:Fikk løst på sjokoladekake jeg å nå,er det verdens beste tro?
Bringisen skrev engang at en mc med helkåpe ala min, ikke er noen mc....det har jeg hengt meg litt opp i, men det begynner å slippe taket nu som sola titter godt frem, og det er +15 i skyggen!JohnnyTh skrev:Hvis du helst ikke vil være nedlatende så kan et tips være å tenke før man skriver.Bringisen skrev:
Først.....en flott kake, og kakemonster som jeg er, har jeg satt min datter i sving med å lage sjokoladekakeZZR-Erling skrev:Bringisen skrev engang at en mc med helkåpe ala min, ikke er noen mc....det har jeg hengt meg litt opp i, men det begynner å slippe taket nu som sola titter godt frem, og det er +15 i skyggen!JohnnyTh skrev:Hvis du helst ikke vil være nedlatende så kan et tips være å tenke før man skriver.Bringisen skrev: