Du verden!!Gammelgutt skrev:Takk for et hyggelig "treff", men det var jammen langt fra Bærum til Roa og tilbake igjen, hele 530 km.

Her må det være noe med kart og terreng som ikke stemmer...

Du verden!!Gammelgutt skrev:Takk for et hyggelig "treff", men det var jammen langt fra Bærum til Roa og tilbake igjen, hele 530 km.
Det skyldes vel at jeg som sedvanlig kjørte litt omveier. Til Roa gikk turen om Ørje og Bjørkelangen og hjemturen gikk om Lier og hurumlandet. :glisAJ skrev:Du verden!!Gammelgutt skrev:Takk for et hyggelig "treff", men det var jammen langt fra Bærum til Roa og tilbake igjen, hele 530 km.![]()
Her må det være noe med kart og terreng som ikke stemmer...
Ingen er "rare" med mindre vi alle er "raringer"cbrdama skrev:Må få takke for turen vi (meg og Gizmodude) også :)
Ble en veldig flott dag med god mat og trivelig bekjentskap.
Moro at AJ og fruen stilte opp for oss "raringer"
Og turen hjem gikk greit skjønner jeg..bare å skifte innhold i veskene, så går det til Mo i Rana..cbrdama skrev:Må få takke for turen vi (meg og Gizmodude) også :)
AJ skrev:Ingen er "rare" med mindre vi alle er "raringer"cbrdama skrev:Må få takke for turen vi (meg og Gizmodude) også :)
Moro at AJ og fruen stilte opp for oss "raringer"![]()
Hyggelig dag, ja!
rogg skrev:Og turen hjem gikk greit skjønner jeg..bare å skifte innhold i veskene, så går det til Mo i Rana..cbrdama skrev:Må få takke for turen vi (meg og Gizmodude) også :)
Baron von Waffel skrev:Det ser ut som du driver skikkelig luking i hagen. Fjerning av vintergrønt ugress er alltid et gode. :=D>
Baron von Waffel skrev:Dette MC-forum bærer sterkt preg av at forumets ærede deltagere er opptatt av mer enn MC. Selvfølgelig et nederlag. Men sånn er det.
Dessuten
MCsidens forum - best på villblogging
Ser slik ut, jaDesmo skrev:Sikres vinterveden på Hadeland?
Nå har jo ikke Admin sagt noe om han bruker verneutstyr når han luker. I tilfelle må han jo innrømmes å ha forstått bikerbegrepet ATGATT, og da er det jo ikke så langt til MC-verdenen likevel.Baron von Waffel skrev:Dette MC-forum bærer sterkt preg av at forumets ærede deltagere er opptatt av mer enn MC. Selvfølgelig et nederlag. Men sånn er det.
Vi har iallfall bidragsytere som har dratt begrepet villblogging så langt at det på andre fora har gått gjetord om dem. Selv om de har vært veldig så snille og veloppdragne her på forumet. Moderatorpanelet er jo nærmest fastrustaBaron von Waffel skrev:Dessuten
MCsidens forum - best på villblogging
Og hermed sier Admin at han ikke brukte annet verneutstyr enn hørselvern da motorsagmassakren startet... :-Ragnhild skrev: Nå har jo ikke Admin sagt noe om han bruker verneutstyr når han luker. I tilfelle må han jo innrømmes å ha forstått bikerbegrepet ATGATT, og da er det jo ikke så langt til MC-verdenen likevel.