Høres bra ut.Solo-rider skrev: Hallo.
Det ble en flott tur med vekslende veierhttps://maps.google.no/maps?saddr=Sande ... ls&t=m&z=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Takk for følge idag Kawagutten
Ble tatt noen bilder, tro...

Høres bra ut.Solo-rider skrev: Hallo.
Det ble en flott tur med vekslende veierhttps://maps.google.no/maps?saddr=Sande ... ls&t=m&z=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Solo-rider skrev:Hallo.Solo-rider skrev:Ja send en melding du når du henter sykkelen.Kawagutten skrev:Tenkte på å kjøre nordover siden jeg skal sørover neste gang men har ikke lagt nøyaktige planer utenom at jeg vil ut å kjøre :-)Solo-rider skrev:Hallo. Jeg er klar for en tur i morgen. Hvor skal du kjøre ?Kawagutten skrev:Da blir det luftetur i morgen.Begynner å kjøre ved 11 tiden :-)
Sender meldeng når jeg drar for å hente sykkelen.Jeg tar ting på sparket i morgen jeg :-)
Du er ført opp :-) ser bra ut den GS650`n din. Du får ha en fin tur selv om det ikke er så bra vær :-)katana_king skrev:Sign meg på! Befinner meg i Oslo og kan godt flytte meg rundt om i nabofylkene for hyggelige turer av og til.
Denne helga planlegger jeg å befinne meg mellom Oslo-Mysen-Tøcksfors og muligens Sandefjord. Trolig Oslo-Tøcksfors idag for påfyll av varer :)
Nå er du ført opp og her er alle merker og typer mc velkomne :-)Sigg79 skrev:Kan melde meg på her jeg også, ser at Rogaland er dårlig representert.![]()
Vet også at det finnes en gruppe på face for Rogaland, hvor R-sykler ser ut til å være tingen.![]()
Er også klar for lengre turer dersom det passer seg.
Kawagutten skrev:katana_king skrev:Interessant! Vurderer Sandefjord i morgen. Når er start fra Stokke?
Pleier å være greit å starte fra Statoil på Sem eller Tønsberg brygge for det er lett å finne frem dit.
Tenkte ved 11 tiden kanskje litt før.Sender deg en PM.
katana_king skrev:Kawagutten skrev:katana_king skrev:Interessant! Vurderer Sandefjord i morgen. Når er start fra Stokke?
Pleier å være greit å starte fra Statoil på Sem eller Tønsberg brygge for det er lett å finne frem dit.
Tenkte ved 11 tiden kanskje litt før.Sender deg en PM.
Da blir det tur i Vestfold for meg i morgen. Joiner deg i Sandefjord. Sendte deg PM. Er der fra morgen av. Ser ut til at jeg starter rundt kl 9 fra Oslo og blir en time i Sandefjord. Starte derfra sånn kl 12 passer ypperlig.
Du mener kanskje RV 4?EasyRider skrev:@AJ
Var du ute å kjørte på E4 i dag?
Vi var på vei til Hardeland glassverk./Jevnaker.
Jeg hilste nemlig på en hvit stevio (i et kryss).
Jeg kjørte en svart/grå Vstrom :)
Se der, ja!Kawagutten skrev:Vi ble 3 blide karer i strålende vær som dro fra Sandefjord idag og møtte på en gjeng i Larvik som vi kjørte videre med til Helgeroa der det var nesten helt fullt med sykler![]()
Ble så et stopp i Kvelde og på Tønsberg brygge ,det var mange sykler der også![]()
Videosnutt får komme litt senere.