dressen så bra ut den.... alpinestar med triumph logo??
LordShaft skrev:åååå gud jeg blir ikke noe mindre kjøreklar av å se slikt![]()
dressen så bra ut den.... alpinestar med triumph logo??
"en bekjent i Odda med Ducati, jeg vet bare om to Ducce i Odda, en flott Monster og en enda flottere Panigale 1098.LordShaft skrev:Jeg har en bekjent i odda.... en jeg var/er i ducati klubben med. Utrolig mye fine plasser å kjøre der inne. Liker veldig godt ulviksfjellet (selv om det er et stykke unna dere)
Ja jeg tar gjerne en tur å hilser på når det er litt mere vår i luftenAlltid kjekt å møte nytt folk
Virker som dere er aktiv og får kjørt en del. Det må en jo bare like
Gå til førsteinnlegget, rediger tittelen i den, så dukker det opp ved neste svar :) Best å redigere det først, så lage sin nye postOlav K skrev: OG.. kan noen fortelle meg hvordan jeg kan legge til tekst i overskriften på bloggen her???.
f.eks "Kant1ns kjøreblogg-- Bergenstur med shopping"
Det har jeg aldri funnet ut av
jongsanim skrev:Gå til førsteinnlegget, rediger tittelen i den, så dukker det opp ved neste svar :) Best å redigere det først, så lage sin nye postOlav K skrev: OG.. kan noen fortelle meg hvordan jeg kan legge til tekst i overskriften på bloggen her???.
f.eks "Kant1ns kjøreblogg-- Bergenstur med shopping"
Det har jeg aldri funnet ut av
Har disse skoene selv, dog uten goretex, men de er utrolig god på foten. Bare vær oppmerksom på at de kan begynne å knirke litt når du går, etter litt brukt. Spray litt WD-40 nedi den beskytteren som er bak på helen, så er det problemet løst. Eller siden du har goretex, gi de en grundig vask av og tilOlav K skrev:
Og så blei det ett par nye kjørestøvler på meg, TCX ettellerannet, men med goretex, og en for min del, utrolig god passform på foten. Gleder meg til å prøve de på tur.
takk for det, Lordshaft! Jeg skulle egentlig ikke ha noe, men du veit, Terje er flink å selge. Han har lært litt hos "sydenselgere" med sin egen vri på "special price for you my friend"LordShaft skrev:Har disse skoene selv, dog uten goretex, men de er utrolig god på foten. Bare vær oppmerksom på at de kan begynne å knirke litt når du går, etter litt brukt. Spray litt WD-40 nedi den beskytteren som er bak på helen, så er det problemet løst. Eller siden du har goretex, gi de en grundig vask av og tilOlav K skrev:
Og så blei det ett par nye kjørestøvler på meg, TCX ettellerannet, men med goretex, og en for min del, utrolig god passform på foten. Gleder meg til å prøve de på tur.