Du gjorde nok detSnikendeugle skrev:Møtte jeg på en Ojda i bil i et lyskryss nå netopp? :)

istedet for å tute og vinke.

Du gjorde nok detSnikendeugle skrev:Møtte jeg på en Ojda i bil i et lyskryss nå netopp? :)
Kan gjerne det. Vet ikke om jeg jobber eller ikke, så får se om det kan bli en kjøretur eller barre en kaffekoppSnikendeugle skrev: Jongsanim: Kanskje vi skulle tatt en kaffetur førstkommene lørdag? :)
Morsomt. Det var rett før jeg hentet sykkelen. Alt av kjøreutstyr var stjålet, så her snakker vi Biltema hjelm, Bergans vindjakke og tursko.Snikendeugle skrev:En hvit Duke 690 spottet i dag litt før Carl Berners Plass, noen her på forumet? :)
Vet at Lamoi holder til i området, men han har en R modell.
Og der var nytt kjøreutstyr på plass :) Har kjøpt hele Ride Icon Ghost serien, og er foreløpig veldig fornøyd med det.xyvind skrev:Jeg møtte på en hvit Duke 690 i dag tidlig, ca kl 0745, i rundkjøringa over bussterminalen på Oslo S. Rytter'n hadde Icon Variant-hjelm (Ghost Carbon, eller no sånt?) med gult visir, så det var kanskje ikke deg, ugle?
Eventuelt rett etter...mortenolb skrev:Rett _før_ du hentet sykkelen? I don't get it :o
Takk for det. Er fornøyd, men mye kosmetisk jeg har lyst på. Får vel bestille litt hver måned. Tror det blir Akra slipon, handguards og Evotech skiltholder neste.Snikendeugle skrev:Hehe, bra sammentreff, Ricbus
Velkommen til forumet :) Fin Sykkel