Fordi det ikke finnes råere sykkel på veien eller en med bedre spec.
Men med en pris på 700.000 blir det neppe aktuelt

Hvordan i svarte satan har du fått så lav pris på R-sykler?MH434 skrev:Når jeg forhørte meg før kjøp, R1 14k+ ZX10R 9.1kMoby skrev:Er det stor forskjell i forsikring på zx-10r og R1?
Nå er jeg nede i 6k blank på 10R'n
Alle 500 er solgt, så du slipper å gå å tenke på detsimpson skrev:Uten tvil Ducati Panigale Superleggera![]()
Men med en pris på 700.000 blir det neppe aktuelt
Løp og kjøøøp!Andreas skrev:Alle 500 er solgt, så du slipper å gå å tenke på detsimpson skrev:Uten tvil Ducati Panigale Superleggera![]()
Men med en pris på 700.000 blir det neppe aktuelt![]()
Etter å ha byttet forsikring frem og tilbake innen angrefristen, så sparte jeg 3k kr inkl 10% økt bonus. 6k kr er til å leve med på en R sykkel.mortenolb skrev:Hvordan i svarte satan har du fått så lav pris på R-sykler?MH434 skrev:Når jeg forhørte meg før kjøp, R1 14k+ ZX10R 9.1kMoby skrev:Er det stor forskjell i forsikring på zx-10r og R1?
Nå er jeg nede i 6k blank på 10R'n
Ontopic:
For meg er det GSX-R1000 som står øverst på lista, tett etterfulgt av Aprilia RSV4, Aprilia Tuono V4, BMW S1000R og BMW HP4/S1000RR
Nå kan jeg ikke uttale meg så mye om hvorfor på alt. Av de nevnte har jeg bare prøvd gixxer og Tuono. Gixxeren følte jeg meg umiddelbart hjemme på, og den var alt det jeg hadde forventa at den skulle være. Tuonoen var en insane overraskelse, med helt sinnsyk lyd og masse krefter.
Av andre sammenlignbare har jeg prøvd ZX'en og CBR'en. ZX'en bare ble jeg ikke venn med. Et tonn med krefter, men den passa meg ikke helt. CBR'en er for liten. Eller, sittestillinga gjør at den føles for liten hvertfall.