Akkurat hva du har gjort kommer litt dårlig fram av dette bildetMH434 skrev:Fikk jåla sykkelen litt ikveld

Snakker vi pels på bremsevæske holderen
Note 3
Akkurat hva du har gjort kommer litt dårlig fram av dette bildetMH434 skrev:Fikk jåla sykkelen litt ikveld
Jadda gitt, er pelsen veituLordShaft skrev:Akkurat hva du har gjort kommer litt dårlig fram av dette bildetMH434 skrev:Fikk jåla sykkelen litt ikveld![]()
Snakker vi pels på bremsevæske holderen
Note 3
Jeg ville fortsatt å hatt den liggendeMH434 skrev: Jadda gitt, er pelsen veitu![]()
Kom plutselig på at jeg hadde en sånn ligganes, om den forblir på er en annen sak...
Ble jo nice dette!AndreasB skrev:Jeg er så ganske fornøyd jeg nå!!![]()
![]()
Det er så utrolig hva litt lim og litt glassfiber kan gjøre
For å ikke snakke om hjelpen jeg fikk fra pappa![]()
Før:
ETTER!!![]()
Takk takkEasyRider skrev:AndreasB skrev:Jeg er så ganske fornøyd jeg nå!!![]()
![]()
Det er så utrolig hva litt lim og litt glassfiber kan gjøre
For å ikke snakke om hjelpen jeg fikk fra pappa![]()
Ble jo nice dette!
Kan kanskje være at du må bytte kamkjedestrammer.AndreasB skrev:Selvfølgelig skulle det være noe anna tull etter at jeg fiksa bakparten på sykkelen, det er jo bare fu**** fortreffelig..
Motoren går ikke som den skal, og når jeg gir på klakker det ifra motoren.. Kan dette være at det ikke tenner?
hmm, høres mer ut som en av stemplene da men :-/ tror jeg, jeg vet jo ikkeKawagutten skrev:Kan kanskje være at du må bytte kamkjedestrammer.AndreasB skrev:Selvfølgelig skulle det være noe anna tull etter at jeg fiksa bakparten på sykkelen, det er jo bare fu**** fortreffelig..
Motoren går ikke som den skal, og når jeg gir på klakker det ifra motoren.. Kan dette være at det ikke tenner?