Takk for det :)jhn skrev:Kikka litt på bildene dine ... mange fine. Og ikke minst, litt av en bilpark du harBjerknez skrev:Jeg er også en svoren foto entusiast og har hatt blandt annet 5D MK III m/ de feiteste objektivene som til sammen kostet meg rundt 130.000,-++.
Desverre så ble det for mye og for tungt til at det ble brukt og det ble liksom ikke anledning til å dra det med seg så da solgte jeg hele ruklet og kjøpte meg FujiFilm X-E2 og jeg har aldri tatt så mye bilder som jeg gjør nå. Lett å ta med på tur er det også. :)
Her er noen av bildene jeg har tatt:
https://www.flickr.com/photos/ovebjerknes/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeg regner med du sikter til bildene jeg tok i Bestnas og bilskroten der, for bilparken min ellers består av kun en bil, hehe.
Dog har jeg gått fra søken om det "perfekte" bilde til det å faktisk ta bilder. O dokumentere turer og begivenheter er morsommere i lengden enn å hele tiden gripe etter det råeste motivet. kan være morsomt til tider, men til syvende å sist så er det selve dokumenteringen som er poenget mitt med å ta bilder.