En trist nyhet for alle motorsykkelfrelste.

For alle som likte Tamburini's fantastiske design så er det trist da det ikke kommer flere kreasjoner fra ham. Om du jhn synes like mye om produktet til en tilfeldig burgerflipper så er det vel og bra men det er vel liten vits i å poengtere det i en tråd for oss som var fan's av Tamburini og synes hans bortgang er trist.jhn skrev:Det er vel først og fremst trist for han selv og hans familie og venner.
Til tross for at jeg er en såkalt motorsykkelfrelst, så er vel ikke dette mere trist enn at en burgerflipper på McDonald's plutselig skulle dø.
Nå er det ikke meningen å være hverken respektløs eller ufølsom e.l, men dette blir litt sånn kunstig føleri i mitt hode
Ja ikke minst i Bimota med:Desmo skrev:Han var også TA i BIMOTA. En stor designer har lagt ned pennen.
Voodoodoo skrev:For alle som likte Tamburini's fantastiske design så er det trist da det ikke kommer flere kreasjoner fra ham. Om du jhn synes like mye om produktet til en tilfeldig burgerflipper så er det vel og bra men det er vel liten vits i å poengtere det i en tråd for oss som var fan's av Tamburini og synes hans bortgang er trist.jhn skrev:Det er vel først og fremst trist for han selv og hans familie og venner.
Til tross for at jeg er en såkalt motorsykkelfrelst, så er vel ikke dette mere trist enn at en burgerflipper på McDonald's plutselig skulle dø.
Nå er det ikke meningen å være hverken respektløs eller ufølsom e.l, men dette blir litt sånn kunstig føleri i mitt hode