forlot ! Give him a call then...... Du har jo fått hans nummer.

Send meg mobilnr evt mailadressen hans på PM :) Jeg sender sms eller skriver mailIntruder skrev:Jeg og naboen 62356291 holder til i nærheten av Brumunddal,stedet Gud glemte og fanden
forlot ! Give him a call then...... Du har jo fått hans nummer.
*sms sendt*Intruder skrev:Cheron. Jeg er dårlig på data,e-post og slikt,men
naboen har latt meg opplyse 48109963,så da regner jeg
med at dere ordner resten sjøl.Good fornøyelse og takk !
![]()
![]()
![]()
Ragnhild skrev:Cheron, så lenge dere fortsetter med samme høye MC-faglige innhold på informasjonen fra prosjektene deres, tar vi det ikke så tungt om det blir litt reklame innimellom.
Foreløpig har vi sett på det som to karer som bruker mye fritid på en hobby de har glede av, og som deler rundhåndet med oss om sine prosjekter.
Ja du vet hvor du finner oss :) Du får komme med Cagge på besøk an dag og forklare hva som svirrer og skaper uro inni hue ditt. Kan ikke lov at vi vil forstå hva du grubler på, men vi kan gjøre ett forsøkPollti skrev:Cagge kommer til neste vinter også tror jeg ! Har ikke tid selv så da setter jeg det "bort". Baksving, sandblåsing og maling. Også vil jeg endre fargen på felgene fra svart til grå. Reedventilen må rengøres og stulles med for den er særs viktig for oss gytta med mere rpm enn slagvolumMuligens at jeg vil lakke tank kåpene og. Der er jeg litt kødd for det er forskjellige grånyanser ute og går mellom rammegrå og tankgrå. Også kommer gaffelbeskyttelsen inn og gir mere møl i hodet på lakksvingeren
Da er delene akkurat levert fra lakk... Eller, lenge siden de ble levert, men siden det skulle være klarlakk over merkene, som vi besilte med aldri kom, måtte bestille to ganger og de kom til slutt, ble det litt forsinket...cheron skrev:Som lovet legger jeg ut litt info om ett nytt prosjekt vi har fått inn på tampen av denne vinterenSkulle egentlig kommet i februar, men kom først NU?
Men men, nå kom den til slutt...
En 80 talls Honda CB900F. En Boldor om jeg ikke husker feil. Denne skal få tilbake originalfargen samt litt generelt vedlikehold. Deler blir levert til lakk i løpet av uka og kjenner jeg lakkeren min rett får vi de kjapt i retur med riktig farge![]()
Bilder sier dere? Ja her kommer de...
Og dette er originalfargen!
Samme sykkel faktisk før den ble "herpa"