Er ikke bobil og RT samme sak????SuperMorten skrev:Hvis du kommer nedover for å hente den, spanderer jeg kaffe. Så kan du få prøve RT'n så ombestemmer du deg
Sent from my iPhone using Tapatalk

Er ikke bobil og RT samme sak????SuperMorten skrev:Hvis du kommer nedover for å hente den, spanderer jeg kaffe. Så kan du få prøve RT'n så ombestemmer du deg
Det jeg tenkte ogBanditmannen skrev:Er ikke bobil og RT samme sak????SuperMorten skrev:Hvis du kommer nedover for å hente den, spanderer jeg kaffe. Så kan du få prøve RT'n så ombestemmer du deg
Når vi treffer Jompa på to hjul i svingene med bobilen i sommer, så tenker kansje han og dethakhap skrev:Det jeg tenkte ogBanditmannen skrev:Er ikke bobil og RT samme sak????SuperMorten skrev:Hvis du kommer nedover for å hente den, spanderer jeg kaffe. Så kan du få prøve RT'n så ombestemmer du deg
Bobil på amerikansk er RV.. men det er mulig at noen ser på min eminente, litt voksne BMW som bobil..??Banditmannen skrev:Er ikke bobil og RT samme sak????SuperMorten skrev:Hvis du kommer nedover for å hente den, spanderer jeg kaffe. Så kan du få prøve RT'n så ombestemmer du deg
BMW'n er ikke aktuell for min del, så jeg venter på neste drøm.Jompa skrev:Æ våkna idag med en alldeles glimrende ide i hodet.
Skal begynne å selge drømmer. Akkurat det, ja.
Alle turoperatører, charterselskaper, bil og mc-forhandlere og mange andre reklamerer jo med at de gjør drømmer til virkelighet.
Så hvorfor ikke ?
Æ har drømt om en knallrød BMW K1600 GT med alt utstyr i flere år, men etter den siste store handelen må æ bare innse at drømmesykkelen e langt frem og høyt opp, i beste fall......
Hele ideen e like enkel som genial:
Æ selger drømmen min til høystbydende og når salget e i boks, får æ bare en ny drøm som kan selges.
Det kan da ikke bli annet enn suksess ?
Når æ etter kort tid har solgt tilstrekkelig mange (og dyre) drømmer, kan æ bare kjøpe drømmesykkeln.
Så værsågod folkens, kom med bud !
Hæ, ingen bud ?poulet_cavalier skrev:Håper du kjører deg noen laaaange turer i Tyskland og Italia. Ikke slipp noen forbi!!
Selvfølgelig kan du komme med forslag, ditt ønske er min lov.jhn skrev: BMW'n er ikke aktuell for min del, så jeg venter på neste drøm.
Går det an å komme med forslag om hve ...hva du skal drømme om neste gang?
Nei - hevn for alle tyske og italienske bobiler jeg har ligget bak gjennom tideneJompa skrev:Hæ, ingen bud ?poulet_cavalier skrev:Håper du kjører deg noen laaaange turer i Tyskland og Italia. Ikke slipp noen forbi!!
![]()
![]()
Eller har du en hemmelig drøm om å kjøre til Italia med en lang bilkø etter deg ?