En telefon til expeisjonen, og de får finne en løsning uten at det skal kooste deg noe.
Finner du ingen løsning,, kan jeg sikkert stikke nedom og plukke opp dekkene for deg.
(Sa jeg at de passer sykkelen min)

Nei nå har du bomma RuneMcRuneMC skrev:Skal alltids klare å krangle med de jeg også, og/eller hente de, men det er prosessen som virker unødvendig treg - spesielt utifra at de er interessert i å ha forsendelsene på lager kortest mulig.
HAHAojda skrev:Nei nå har du bomma RuneMcRuneMC skrev:Skal alltids klare å krangle med de jeg også, og/eller hente de, men det er prosessen som virker unødvendig treg - spesielt utifra at de er interessert i å ha forsendelsene på lager kortest mulig.Extraservice, det er Shell det :-)å
Er klar over at de kan ta stikkprøver men da kunne de i det minste kontaktet meg.Jeg sendte idag inn en klage og la ved kvitering å en liten forklaring så får jeg håpe de reagerer snart.Hadde de åpnet pakka så ville de sett at det er en brukt del og sett kviteringen der.En ny starter koster kr 1300 ferdig tilsendt så hvis jeg skulle få noe toll fordi de synser og mener den er dyrere+ postens satser for det ene og det andre så blir dette dyrere enn en ny.RuneMC skrev:Tollbehandling kan ta tid - har sikkert vært rimelig lite aktivitet i Påsken. Hender seg de tar stikkprøver og f.eks. ber om dokumentasjon på pris og slikt hvis de mener varen har større verdi enn angitt.
Har hendt meg engang - hvor jeg måtte henvise de til produsentens hjemmesider og prisene der.
Jeg føler med deg.. Jeg går også og venter på deler, dog av helt andre årsaker. Det var tomt på lager og da tar det en dag eller to ekstra før delen annkomer fra den andre siden av plaskedammen.poulet_cavalier skrev:Skulle hørt på trådstarter... har ventet hele dagen på hjemlevering. Ingen leveranse - ingen beskjed - ikke betjent telefon.
Déjà vu. Enda en bortrotet pakke.poulet_cavalier skrev:Skulle hørt på trådstarter... har ventet hele dagen på hjemlevering. Ingen leveranse - ingen beskjed - ikke betjent telefon.
Ikke alle som tilbyr dette, spesielt seriøse sjapper fra statenekimman skrev:Når jeg bestiller varer fra utlandet, pleier jeg å be avsenderen om å merke pakken som en gave. Da slipper man toll-tullet.