Svar:
Han er med på artige spleiselag uansett !!
I et avisintervju sa han:Jeg er enslig..,og ser de på bildet forstår de hvorfor!!

HOLD KJEFT!.Intruder skrev:En buss-sjåfør,en buss-sjåfør,![]()
det er en mann med godt humør :)
"Done to death" pleier man tidvis å si om slike overforbrukte "artigheter" som denne...Gammelgutt skrev:HOLD KJEFT!.Intruder skrev:En buss-sjåfør,en buss-sjåfør,![]()
det er en mann med godt humør :)
Problemet er at det ikke finnes rekrutering til yrket blant nordmenn.Pollti skrev:Her har vi bussjåfører som ikke kjenner ruta si ! Hvor mye i tåka er busselskapet når de trøkker en polakk bak rattet etter bestått norsk kurs men uten å lære ham veien han skal kjøre ? Han var ikke i særlig godt humør polakken etter å ha kjørt seg j椤lig ut i ødemarka at Viking lurte på om helikopter måtte til for å få bussen tilbake til sivilasjonen igjen.Ethvert norsk menneske hadde skjønt at her var katastrofen nær men uten lokal kunnskap så skjønner jeg at det gikk galt i dette tilfelle. Stakkars sjåfør !
Og så er det et "problem" at sjåførene vil ha ei skikkelig lønn for å få dobbeltarbeidende adelskaps unger trygt til og fra !Gammelgutt skrev:Problemet er at det ikke finnes rekrutering til yrket blant nordmenn.Pollti skrev:Her har vi bussjåfører som ikke kjenner ruta si ! Hvor mye i tåka er busselskapet når de trøkker en polakk bak rattet etter bestått norsk kurs men uten å lære ham veien han skal kjøre ? Han var ikke i særlig godt humør polakken etter å ha kjørt seg j椤lig ut i ødemarka at Viking lurte på om helikopter måtte til for å få bussen tilbake til sivilasjonen igjen.Ethvert norsk menneske hadde skjønt at her var katastrofen nær men uten lokal kunnskap så skjønner jeg at det gikk galt i dette tilfelle. Stakkars sjåfør !