Hvis noen har liggende eller kjenner noen som har så hyl ut

Finner ikke noen på nettet heller så tips mottats med takk
er egentlig dette jeg vil ha ja,men de lager ikke lengerLordShaft skrev:Hadde selv Akrapovic potte på min den gangen. Vet ikke om de produserer Potter til den årsmodellen lengre, men gud bedre for en fin lyd det ble
Note 3
har sett på disse,men har liksom aldri hørt om deFlanker skrev:Google opp Delkevic eksos. De har fine og rimelige slipons til bl.a. VFR 800. Hadde en sånn på min, den korte varianten. Grom lyd var det også, og prisen var ihvertfall uslåelig for 4 år siden...
Absolutt. Prisen var riktig, bra finish, passet på uten problemer og fin lyd... Såfremt du ikke "må" ha Akra eller noe annet velkjent pga. merkenavnet så ser jeg ingen grunn til å styre unna Delkevic. Hvis du søker på bl.a. YouTube så tror jeg du finner noen VFR klipp av lyden på disse pottene.Dolefifi skrev:har sett på disse,men har liksom aldri hørt om deFlanker skrev:Google opp Delkevic eksos. De har fine og rimelige slipons til bl.a. VFR 800. Hadde en sånn på min, den korte varianten. Grom lyd var det også, og prisen var ihvertfall uslåelig for 4 år siden...
har ikke lyst på den korte typen, må bli den store i tilfelle..![]()
Var du førnøyd med ditt annlegg?
Flanker skrev:Absolutt. Prisen var riktig, bra finish, passet på uten problemer og fin lyd... Såfremt du ikke "må" ha Akra eller noe annet velkjent pga. merkenavnet så ser jeg ingen grunn til å styre unna Delkevic. Hvis du søker på bl.a. YouTube så tror jeg du finner noen VFR klipp av lyden på disse pottene.Dolefifi skrev:har sett på disse,men har liksom aldri hørt om deFlanker skrev:Google opp Delkevic eksos. De har fine og rimelige slipons til bl.a. VFR 800. Hadde en sånn på min, den korte varianten. Grom lyd var det også, og prisen var ihvertfall uslåelig for 4 år siden...
har ikke lyst på den korte typen, må bli den store i tilfelle..![]()
Var du førnøyd med ditt annlegg?