Fra venstre: Snikendeugle, mortenolb og maglil
Nytt bilde da lamoi kom:
Fra venstre: lamoi, Snikendeugle og maglil
Takk, det sammebiker7 skrev:Hyggelig å hilse på, AJ :-) Etter en liten "Pol-ferd" på kjøpesenteret og en matbit, så hadde også vi en fin hjem-tur i flott høstvær
Haha, uffda! Hvor var dette?mortenolb skrev:Deeet var en fin tur! Er i Horten nå og 2900kr fattigere. Sånn går det når UP er på vakt. Fikk en hyggelig mc-prat med betjenten, da!
Det var i Horten.Snikendeugle skrev:Haha, uffda! Hvor var dette?mortenolb skrev:Deeet var en fin tur! Er i Horten nå og 2900kr fattigere. Sånn går det når UP er på vakt. Fikk en hyggelig mc-prat med betjenten, da!
Uffda!mortenolb skrev:Deeet var en fin tur! Er i Horten nå og 2900kr fattigere. Sånn går det når UP er på vakt. Fikk en hyggelig mc-prat med betjenten, da!
Ingen som frøs - tror jeg...katana_king skrev:Ser jo ut som en flott tur! Hadde det ikke vært for at jeg holdt på å fryse i hjel på vei til Hadeland på fredag og valgte å la sykkelen stå der oppe, hadde jeg nok vært med.
Hva var tempen på tur bort til Charlottenberg? Ingen som frøs?
Fredag og lørdag funker bra for meg, er med!Snikendeugle skrev:Skulle vi muligens ha tatt en Charlottenberg tur fredag, lørdag eller søndag anyone? :)
Jeg er også klar for tur i helgen så hvis været er bra hiver jeg meg gjerne med.jongsanim skrev:Fredag og lørdag funker bra for meg, er med!Snikendeugle skrev:Skulle vi muligens ha tatt en Charlottenberg tur fredag, lørdag eller søndag anyone? :)
Siste fellesturen jeg var med på sent i fjor høst kjørte vi fra Fetsund mot Bjørkelangen og Setskog og videre mot Skotterud.Moby skrev:Svenske tur hørtes jo koselig ut. Hvilken vei kjørte dere forje gang?
+1Snikendeugle skrev:Skal vi stemple fredagen??
Mitt forslag:
Oppmøte klokken 12:00 på Shell, Fetsund
Kjenner til situasjonen... ^^mortenolb skrev:Sku gjerne ha vært med, men jeg har brukt opp alle pengene for denne månedenOgså må stakkars sykkelen på service om 50 mil, som jeg heller ikke har råd til.
En flaske eller to på fredag kan bli vanskelig...Snikendeugle skrev:Kjenner til situasjonen... ^^mortenolb skrev:Sku gjerne ha vært med, men jeg har brukt opp alle pengene for denne månedenOgså må stakkars sykkelen på service om 50 mil, som jeg heller ikke har råd til.
Jeg kommer ikke til å handle noe særlig ihvertfall, men prøver alltids å få med en flaske eller to når jeg først er der.
Er ikke polet lukket på fredag i Sverige, husker at det pleier å vare en røddag langfredagSnikendeugle skrev:Kjenner til situasjonen... ^^mortenolb skrev:Sku gjerne ha vært med, men jeg har brukt opp alle pengene for denne månedenOgså må stakkars sykkelen på service om 50 mil, som jeg heller ikke har råd til.
Jeg kommer ikke til å handle noe særlig ihvertfall, men prøver alltids å få med en flaske eller to når jeg først er der.