+1Snikendeugle skrev:Skal vi stemple fredagen??
Mitt forslag:
Oppmøte klokken 12:00 på Shell, Fetsund

+1Snikendeugle skrev:Skal vi stemple fredagen??
Mitt forslag:
Oppmøte klokken 12:00 på Shell, Fetsund
Kjenner til situasjonen... ^^mortenolb skrev:Sku gjerne ha vært med, men jeg har brukt opp alle pengene for denne månedenOgså må stakkars sykkelen på service om 50 mil, som jeg heller ikke har råd til.
En flaske eller to på fredag kan bli vanskelig...Snikendeugle skrev:Kjenner til situasjonen... ^^mortenolb skrev:Sku gjerne ha vært med, men jeg har brukt opp alle pengene for denne månedenOgså må stakkars sykkelen på service om 50 mil, som jeg heller ikke har råd til.
Jeg kommer ikke til å handle noe særlig ihvertfall, men prøver alltids å få med en flaske eller to når jeg først er der.
Er ikke polet lukket på fredag i Sverige, husker at det pleier å vare en røddag langfredagSnikendeugle skrev:Kjenner til situasjonen... ^^mortenolb skrev:Sku gjerne ha vært med, men jeg har brukt opp alle pengene for denne månedenOgså må stakkars sykkelen på service om 50 mil, som jeg heller ikke har råd til.
Jeg kommer ikke til å handle noe særlig ihvertfall, men prøver alltids å få med en flaske eller to når jeg først er der.
Åpningsavvikelser...:Snikendeugle skrev:Alt på senteret er åpent ifølge nettsidene deres
Snikendeugle skrev:Meldt litt kjøligere, ja (men klar himmel og sol, så det er nå bare skyggepartiene det vil være særlig "kulde".)
Søndag da?
Skulle helst ha blitt med på turen i den andre tråden som ser ut til å være på lørdag :>
Kanskje fredag ikke er så dumt likevel :-)jongsanim skrev:Fredag funker for meg, Søndag får jeg besøk :-/
8-10º ifølge YR, ikke galt det hvis solen er fremme. Bare å ta på ullundertøy