Har hengt her inne en liten stund nå og fulgt med på dere. Tenkte jeg skulle lage min egen tråd, så jeg enklere kan dele det jeg føler for og enklere kan komme i kontakt med dere :-)
Er 30 år, kjøpte nettopp rekkehus på Holmlia, jobber i Oslo sentrum, samboer, ett bonus-barn, ett små-troll på vei, stasjonsvogn og planlegger hund. Valgte altså full pakke, og angrer ikke et sekund på det

Klinte til i fjor sommer og tok førerkort klasse A, i 30-årsgave til meg selv. Har drømt om å kjøre motorsykkel så lenge jeg kan huske. Kjøpte meg i samme slengen en eldre Suzuki, én måned før førerkortet var i boks. Er langt ifra drømmesykkelen, men den er for meg veldig billig å forsikre, er av sportslig karakter, går som et uvær (om man ønsker det), og ser sånn helt ok ut.
Det har alltid vært sportssykler (R-sykler) jeg har drømt om, selv om jeg pr. dags dato aldri har prøvd en R-sykkel. Suzukien var liksom det nærmeste jeg kom uten å gå personlig konkurs. Forsikringene er hinsides dyre. Men jeg er også veldig svak for klassiske sykler, og har i det siste fått øynene veldig opp for nakensykler. En ny Ducati Monster 796 ABS står nok veldig høyt på ønskelista for tida.. Det er noe ved de syklene som gir meg heeelt dilla.
Jeg er totalt hekta for tida og kjører mye. Kom hjem fra en liten minipåskeferie i ettermiddag og heiv meg rundt og vaska og polerte gamle gampen
Etterpå måtte jeg bare kjøre litt, og endte opp med å kjøre opp en hel tank, noe som tilsvarer 25-30 mil!
Filmer en del med GoPro på hjelmen, men har ikke datamaskin som greier å behandle videofilene enda, da macbooken har valgt å plutselig bli hundre år gammel. Mere bilder og kanskje til og med video vil altså dukke opp med jevne mellomrom i denne tråden. Håper det blir muligheter for å kjøre sammen med andre fremover, da jeg ikke kjenner noen som kjører MC. Er veldig gira på det. Bare å plinge på meg her, så stiller jeg opp på flekken :-)
Øyvind