Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Bare å komme, her er plass nok. Finnes sikkert gjesterom også herBusa Trond skrev:Hva sier du ojda![]()
Vi mår sikkert være med Olav K på hans turer
Sleike litt asfalt der nede i sør står på ønskelista
Busa Trond skrev:Hva sier du ojda![]()
ojda skrev:Busa Trond skrev:Hva sier du ojda![]()
Hæ, hvaJoa, klar jeg
Men må værra på jobben Onsdag da
![]()
Har investert tid i termos-tur i skogen jeg, så litt cred må jeg vel ha her hjemme
Takker for detOlav K skrev:Bare å komme, her er plass nok. Finnes sikkert gjesterom også herBusa Trond skrev:Hva sier du ojda![]()
Jeg er iallefall hjemme til 20 mai, men skal man oppleve fruktblomstring..... Bør man ta turen nå snart.Busa Trond skrev:Takker for detOlav K skrev:Bare å komme, her er plass nok. Finnes sikkert gjesterom også herBusa Trond skrev:Hva sier du ojda![]()
Sleike litt asfalt der nede i sør står på ønskelista![]()
Kjørte 520 ned til Sauda i fjor, og det gav mersmak.
Hadde vært fint å hatt med en kjentmann i den vakre naturen der vest, sender deg en pm når vi finner ei ledig helg.
Er det fruktblomstring så tidlig i år?? Trodde den normalt kom fra midten av mai. Har en Hardangertur under planlegging som muligens må fremskyndes hvis det blomstrer allerede!Olav K skrev:Jeg er iallefall hjemme til 20 mai, men skal man oppleve fruktblomstring..... Bør man ta turen nå snart.Busa Trond skrev:Takker for detOlav K skrev:Bare å komme, her er plass nok. Finnes sikkert gjesterom også herBusa Trond skrev:Hva sier du ojda![]()
Hadde vært fint å hatt med en kjentmann i den vakre naturen der vest, sender deg en pm når vi finner ei ledig helg.
520 til Sauda er kanonbra, men det er mange mange andre kanonflotte veier her.
Er vel fortsatt noen uker til 520 åpner, tipper jeg.
Nå er det pause og mat på Voss... Har kjørt ca 26 mil.
Det blomstrer iallefall så smått i hagen vår, morelltrærne kommer vel først.Flanker skrev:Er det fruktblomstring så tidlig i år?? Trodde den normalt kom fra midten av mai. Har en Hardangertur under planlegging som muligens må fremskyndes hvis det blomstrer allerede!Olav K skrev:Jeg er iallefall hjemme til 20 mai, men skal man oppleve fruktblomstring..... Bør man ta turen nå snart.Busa Trond skrev:Takker for detOlav K skrev:Bare å komme, her er plass nok. Finnes sikkert gjesterom også herBusa Trond skrev:Hva sier du ojda![]()
520 til Sauda er kanonbra, men det er mange mange andre kanonflotte veier her.
Er vel fortsatt noen uker til 520 åpner, tipper jeg.
Nå er det pause og mat på Voss... Har kjørt ca 26 mil.