hakhap skrev:Takk til dere som kan hjelpe, vi setter stor pris på dette og finner sikkert når det er anledning for å øvelsekjøre med dere
Når jeg skal hjelpe hakhap med øvelses kjøringa med fruen så er det jo noen regler.
Gul vest med L skal jeg bruke står det, men hvis jeg for eksempel kjører med toppkoffert og carpa bakpå
er det noe i teksten som sier noe om det
hakhap skrev:Takk til dere som kan hjelpe, vi setter stor pris på dette og finner sikkert når det er anledning for å øvelsekjøre med dere
Når jeg skal hjelpe hakhap med øvelses kjøringa med fruen så er det jo noen regler.
Gul vest med L skal jeg bruke står det, men hvis jeg for eksempel kjører med toppkoffert og carpa bakpå
Det er garantert helt innafor
Men tror kanskje Carpa må ha en sånn gul vest også, den L'en skal jo synes da
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
Det er garantert helt innafor
Men tror kanskje Carpa må ha en sånn gul vest også, den L'en skal jo synes da
Med Busa sin topboks er det ikke noen som ser L så det går nok fint
Jeg kan også tilby meg å være behjelpelig med å øvelseskjøre noen ettermiddager, bor jo i Kongsberg så er ikke lange veien unna. Send meg en PM hvis dette er aktuelt så kan vi utveksle mobil nummer. Kjørte en fin tur i dag, Kongsberg - Jondalen - Bolkesjø - Notodden og tilbake til Kongsberg. En rundtur på ca. 7 mil fra Kongsberg og tar litt over 1 time. Mye fin landevei og i alle fall i dag med lite trafikk.
Kjørt i 2014: 24323km. (v-68752) På`n igjen :-)
Kjørt i 2013:25179km. Kjørt til 21/9. Å dett var dett :-(
Kjørt i 2012:19250km D æ mer morro med ny sykkel )
Kjørt i 2011:..9000km
Sendt fra min I-Pad. Nyladet med brunt skinnetui![/size]
hakhap skrev:Da har Joanna bestått , vi takker alle som hjelpte og som meldte seg som villige til å hjelpe.
Ses på veien.
Så bra !!
Gratulerer så mye
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår 2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning 2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5) 2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)