http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil- ... /10122699/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ærlig talt, er dette en avissak.
Her kommer en politibil i blått imot og så skal en klage på at en må ut på veiskuldra for å slippe den fram.
Agurktiden er her
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Agurktiden er her
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
- Staven
- Motorsykkelen din: Suzuki GSXR 600 k6
Re: Agurktiden er her
Hehe.. Var dramatisk denna
at vg i det hele tatt poster den saken der..

Hadeland. Suzuki Gsxr 600 2006
2014 - 8800km
2015 - venter!!
2014 - 8800km
2015 - venter!!
- Barbarozza
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Personlig synes jeg det er agurktid hele tia i Verdens Gnag , Blabladet og en del av de andre , det være seg på nettutgavene eller papir. Jeg har snudd opp ned på hva jeg leser av nyheter de 20 siste åra. Kommentarfeltene likeså , orker ikke
Dette er en typisk IKKE sak, der folk ikke følger med bakover og ikke hører evt har musikk eller mobil på øret.. Forøvrig er den sikkert ikke verre enn hva 2\3 deler her inne har vært med på
Men for sin egen del burde han nok sett den komme stakkaren i politibilen, ikke engang de slipper unna dashcam mafian
Dette er en typisk IKKE sak, der folk ikke følger med bakover og ikke hører evt har musikk eller mobil på øret.. Forøvrig er den sikkert ikke verre enn hva 2\3 deler her inne har vært med på

Men for sin egen del burde han nok sett den komme stakkaren i politibilen, ikke engang de slipper unna dashcam mafian
Memento mori
-
- Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
Er ikke 1. april idag du..
Den forbikjøringen til politiet satte liv i fare.
Den forbikjøringen til politiet satte liv i fare.
- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Enig med AndreasB.
Hadde politibilen venta i 2 sek med forbikjøringa han han vært forbi både bakketoppen og svingen.
Hadde politibilen venta i 2 sek med forbikjøringa han han vært forbi både bakketoppen og svingen.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Enig. Den forbikjøringen var lite gjennomtenkt. I sving og før bakketopp. Alle kan gjøre feil, men at Politiet i ettertid sier at de synes dette ser greit ut syns jeg er mer urovekkende.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.