Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Hyggelig å treffes igjen SM, var også en liten tur innom Smia, hilste på Knut Morten og Evike som var innom med neste generasjon som lærer seg MC livet og fikk hilse på hakhap for første gang. Og like før jeg dro kom Gielas på BMW'en sin. Ble ikke så lenge på Smia da det var kjøring som sto i fokus i dag. Mange sykler ute å kjørte.SuperMorten skrev:Var der fra litt etter 13 og rakk en par tre kaffekopper i trivrlig selskap![]()
Jeg kjørte fra Smia litt over tre. Da var det bare "de innfødte" igjen. Jeg kjørte via Holmestrand og Horten, og var hjemme ca 1545. Møtte mange på mc. Kanskje jeg møtte deg?Kawagutten skrev:Jeg var der ved 1530 tiden tydeligvis etter at de fleste hadde dratt.
Kom ned Hankleiva og møtte desverre ingen RT.Etter en brus og vaffel på Smia gikk turen til torvet i Drammen før jeg skulle levere SX`n men etter en pause der bare måtte jeg kjøre litt til og da ble det Vestfossen,is i Eidsfoss og ned Hanekleiva igjen for så å levere sykkelenSuperMorten skrev:Jeg kjørte fra Smia litt over tre. Da var det bare "de innfødte" igjen. Jeg kjørte via Holmestrand og Horten, og var hjemme ca 1545. Møtte mange på mc. Kanskje jeg møtte deg?Kawagutten skrev:Jeg var der ved 1530 tiden tydeligvis etter at de fleste hadde dratt.
Vil gjerne, men tør ikke. Må få på nytt dekk.Carpa skrev:I dag blir det tur til Smia :-) Hyggelig om vi treffer på flere kjentfolk, vi er nok på plass rundt kl 12
Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk
SuperMorten skrev:Vil gjerne, men tør ikke. Må få på nytt dekk.Carpa skrev:I dag blir det tur til Smia :-) Hyggelig om vi treffer på flere kjentfolk, vi er nok på plass rundt kl 12
Ikke jeg :-/ Man får jo mer grep jo mer slitt dekket er??Carpa skrev:SuperMorten skrev:Vil gjerne, men tør ikke. Må få på nytt dekk.Carpa skrev:I dag blir det tur til Smia :-) Hyggelig om vi treffer på flere kjentfolk, vi er nok på plass rundt kl 12
Sent fra min GT-I9300 via Tapatalkdet kan jeg forstå.
Man skal vel være bra tett i pappen om man på alvor mener at strieAndreasB skrev:Ikke jeg :-/ Man får jo mer grep jo mer slitt dekket er??Carpa skrev:SuperMorten skrev:Vil gjerne, men tør ikke. Må få på nytt dekk.Carpa skrev:I dag blir det tur til Smia :-) Hyggelig om vi treffer på flere kjentfolk, vi er nok på plass rundt kl 12
![]()
På tørr asfalt hvertfall ??
Forresten: Skal se å få på meg klær, og se om jeg tar meg en tur
ojda skrev:Man skal vel være bra tett i pappen om man på alvor mener at strieAndreasB skrev:Ikke jeg :-/ Man får jo mer grep jo mer slitt dekket er??Carpa skrev:SuperMorten skrev:Vil gjerne, men tør ikke. Må få på nytt dekk.Carpa skrev:I dag blir det tur til Smia :-) Hyggelig om vi treffer på flere kjentfolk, vi er nok på plass rundt kl 12
![]()
På tørr asfalt hvertfall ??
Forresten: Skal se å få på meg klær, og se om jeg tar meg en tur
har bedre feste enn gummi![]()
Men uansett er det vel den overhengende faren for at dekket punkterer/exploderer
som er prolemet med nedslitte mc-dekk. Få på nytt ddekk du SuperMorten så er du vel brått tilbake tenker jeg
Likte det cola/kaffe/vaffel-bildet ditt CarpaCarpa skrev:En deilig tur til Smia i strålende solskinn og med mange blide mennesker i dag
Et hyggelig gjensyn med AndreasB og Hakhap ble det også.