Man må kose seg litt på tur

Sent fra min GT-I9295 via Tapatalk
Du mener ærlig talt at dekk med mønster har bedre grep enn slicks på tørr asfalt?SuperMorten skrev:Jeg hadde ikke tenkt å svare, for jeg nekter å tro at noen har så lite i pappen, og tok det som en fleip. Men siden jeg er i gang, AndreasB kan godt få kjøpe dekket
Du skal få det for halv pris. Et skikkelig røverkjøp
Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Det du sier her er jo en selvmotsigelse! For hvis man skal skifte dekk LENGE for corden vises, kan man jo ikke kjøre på blankslitt dekk som du anbefaler... Det går nemlig ikke så lang tid fra blankslitt til corden vises.AndreasB skrev:Du mener ærlig talt at dekk med mønster har bedre grep enn slicks på tørr asfalt?SuperMorten skrev:Jeg hadde ikke tenkt å svare, for jeg nekter å tro at noen har så lite i pappen, og tok det som en fleip. Men siden jeg er i gang, AndreasB kan godt få kjøpe dekket
Du skal få det for halv pris. Et skikkelig røverkjøp
Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk
Beklager, jeg nekter å tro at noen har så lite i pappen.
Om man har slitt det ned til laget under gummien burde du ha skiftet LENGE før nå.. Jeg må ha nytt dekk selv, ser fortsatt litt av sporet men det er egentlig nedslitt, men jeg tenker ikke noe over det da jeg ikke kjører i regn. Blir vel å fikse neste uke
Nope.mortenolb skrev:Nå har jeg null peil på åssen denna klubben, og ei heller andre klubber, fungerer. Må man være medlem for å stikke innom denne dagen og spise burgere og prøvekjøre Ducati?