Hverdagslige kjøreklær for stor gutt
- MysteryShadow
- Motorsykkelen din: Honda - Shadow Black Spirit - 750 - 2012
Re: Hverdagslige kjøreklær for stor gutt
Evt hvor i Trondheim kan jeg få tak i en bukse lik den Bullfightern? Vanskelig å prøve en bukse på nett :-p
MysteryShadow
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
Honda Shadow Black Spirit - 2013 - "Shadow" -
Motorsykkel er ikke bare et fremkomstmiddel - Det er ren lidenskap
- Andreas
- Motorsykkelen din: Multistrada 1200S, Monster 796 ABS
Bullfightersjappa i Trondheim er lagt ned.
Men se denne linken for tips om kjøreklær i Trondheim:
http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=14&t=7644" onclick="window.open(this.href);return false;
Men se denne linken for tips om kjøreklær i Trondheim:
http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=14&t=7644" onclick="window.open(this.href);return false;
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Hvis du ikke får svar fra tordfo så kan jeg gi deg et om et par uker. Bestilte en slik bukse i går! Grisebillig, ser åpenbart bra ut til å være kevlar jeans, anmeldelsene (bl.a. på Amazon) er gode og det følger til og med kne/hoftebeskytter medHerdiac skrev:Var denne noe bra? Så jo ikke så dum ut ^^tordfo skrev:Jeg kjøpte en rimelig denimbukse på ebay. Samme kevlarinnleggene som disse buksene fra lindstrand og sikkert bullfighter og andre også.
Edit: http://www.ebay.com/itm/Mens-Motorbike- ... 19e72aa20c" onclick="window.open(this.href);return false;

-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

AndreasB skrev:Dayumn, må jo nesten være millionær for å kjøpe dem joToven skrev:Bruker selv Bullfighter sine kevlar jeans, kjempefjornøyd :)
http://www.bullfighter.no/products/bull ... vlar-jeans![]()
Må ha en slik tenker jeg
Hehe, jau er noe dyr men når det gjelder kjøreutstyr så ser jeg personlig ikke så mye på pris. MEN, bullfighter var på mc-messa i Porsgrunn hvor de solgte buksene for 700kr da jeg kjøpte

- Petterh
- Motorsykkelen din: Yamaha XVS 1100 Dragstar, 1999
Ja, koster en del, men jeg benyttet meg av kampanje de har nå. Kevlarjeans og skinnjakke til 3500,-
-
- Motorsykkelen din: 02' Suzuki GSX-R 1000
verdi: 1500,- ?Petterh skrev:Ja, koster en del, men jeg benyttet meg av kampanje de har nå. Kevlarjeans og skinnjakke til 3500,-
- Petterh
Jakka koster egentlig 3000, og buksa 1500, så verdi 4500. Og jeg fikk med et par hansker ogsåAndreasB skrev:verdi: 1500,- ?Petterh skrev:Ja, koster en del, men jeg benyttet meg av kampanje de har nå. Kevlarjeans og skinnjakke til 3500,-

-
Nei, jeg mente at du betaler masse for noe som egentlig bare er verdt 1500 :)Petterh skrev:Jakka koster egentlig 3000, og buksa 1500, så verdi 4500. Og jeg fikk med et par hansker ogsåAndreasB skrev:verdi: 1500,- ?Petterh skrev:Ja, koster en del, men jeg benyttet meg av kampanje de har nå. Kevlarjeans og skinnjakke til 3500,-
Hvordan får du 1500 + 3000 til å bli verdi 1500?AndreasB skrev:Nei, jeg mente at du betaler masse for noe som egentlig bare er verdt 1500 :)Petterh skrev:Jakka koster egentlig 3000, og buksa 1500, så verdi 4500. Og jeg fikk med et par hansker ogsåAndreasB skrev:verdi: 1500,- ?Petterh skrev:Ja, koster en del, men jeg benyttet meg av kampanje de har nå. Kevlarjeans og skinnjakke til 3500,-
-
Hva mener du den reelle verdien på en iphone 5 er da?Toven skrev:Hvordan får du 1500 + 3000 til å bli verdi 1500?AndreasB skrev:Nei, jeg mente at du betaler masse for noe som egentlig bare er verdt 1500 :)Petterh skrev:Jakka koster egentlig 3000, og buksa 1500, så verdi 4500. Og jeg fikk med et par hansker ogsåAndreasB skrev:verdi: 1500,- ?Petterh skrev:Ja, koster en del, men jeg benyttet meg av kampanje de har nå. Kevlarjeans og skinnjakke til 3500,-
Er LANGT under det de forlanger for den...
Du pruter i butikk for varer? Ja tøyet er produsert i Pakistan men vil det si at man skal på det grunnlaget kjøpe det for 20kr?AndreasB skrev:Hva mener du den reelle verdien på en iphone 5 er da?Toven skrev:Hvordan får du 1500 + 3000 til å bli verdi 1500?AndreasB skrev:Nei, jeg mente at du betaler masse for noe som egentlig bare er verdt 1500 :)Petterh skrev:Jakka koster egentlig 3000, og buksa 1500, så verdi 4500. Og jeg fikk med et par hansker ogsåAndreasB skrev:verdi: 1500,- ?Petterh skrev:Ja, koster en del, men jeg benyttet meg av kampanje de har nå. Kevlarjeans og skinnjakke til 3500,-
Skjønner ikke helt hva du vil...
- Petterh
Det blir veldig lange tråder her om hele historien skal være med i hvert sitat
Nytteverdien er jo akkurat det hver enkelt tilegner det. De som ikke syns MC-jakke i skinn og kevlarjeans er verdt 3500,- kjøper ikke pakken. Jeg hadde ikke noe utstyr fra før, så jeg syns det absolutt var verdt det. Så enkelt er det

Nytteverdien er jo akkurat det hver enkelt tilegner det. De som ikke syns MC-jakke i skinn og kevlarjeans er verdt 3500,- kjøper ikke pakken. Jeg hadde ikke noe utstyr fra før, så jeg syns det absolutt var verdt det. Så enkelt er det

Hei! Vært opptatt de siste dagene :)Flanker skrev:Hvis du ikke får svar fra tordfo så kan jeg gi deg et om et par uker. Bestilte en slik bukse i går! Grisebillig, ser åpenbart bra ut til å være kevlar jeans, anmeldelsene (bl.a. på Amazon) er gode og det følger til og med kne/hoftebeskytter medHerdiac skrev:Var denne noe bra? Så jo ikke så dum ut ^^tordfo skrev:Jeg kjøpte en rimelig denimbukse på ebay. Samme kevlarinnleggene som disse buksene fra lindstrand og sikkert bullfighter og andre også.
Edit: http://www.ebay.com/itm/Mens-Motorbike- ... 19e72aa20c" onclick="window.open(this.href);return false;
Buksen kjøpte jeg for et par år siden, og den er like fin den dag i dag. Den jeg kjøpte hadde ikke kne/hoftebeskyttere, men ellers tror jeg den er helt lik den jeg linket til. Veldig fornøyd! Jeg har prøvd bukse fra Lindstrands, men av utseende likte jeg denne billige ebaybuksen mye bedre :)
Mvh.
Tord F
- KTM 390 Adventure
x Triumph Street Twin
x Yamaha FZ6S
x BMW F650GS
x Yamaha Fazer
Tord F
- KTM 390 Adventure
x Triumph Street Twin
x Yamaha FZ6S
x BMW F650GS
x Yamaha Fazer
- mortenolb
- Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Og det kan du si til alt.AndreasB skrev:Hva mener du den reelle verdien på en iphone 5 er da?Toven skrev:Hvordan får du 1500 + 3000 til å bli verdi 1500?AndreasB skrev:Nei, jeg mente at du betaler masse for noe som egentlig bare er verdt 1500 :)Petterh skrev:Jakka koster egentlig 3000, og buksa 1500, så verdi 4500. Og jeg fikk med et par hansker ogsåAndreasB skrev:verdi: 1500,- ?Petterh skrev:Ja, koster en del, men jeg benyttet meg av kampanje de har nå. Kevlarjeans og skinnjakke til 3500,-
Produksjonskostnad og markedsverdi er ikke det samme.