Nix. Skotterud ligger da ikke langs Glomma vel..guzziman skrev:Tja... Skotterud kanskje

Nix. Skotterud ligger da ikke langs Glomma vel..guzziman skrev:Tja... Skotterud kanskje
var kanskje Mjøsa jeg så da...biker7 skrev:Nix. Skotterud ligger da ikke langs Glomma vel..guzziman skrev:Tja... Skotterud kanskjeHint 4: Sør for Elverum. (+ tidligere hint: på østlandet, langs østsiden av Glomma, nord for Oslo)
Mjøsa like ved Skotterud ja.. Lokalkjent der du skjønner jeg.guzziman skrev:var kanskje Mjøsa jeg så da...biker7 skrev:Nix. Skotterud ligger da ikke langs Glomma vel..guzziman skrev:Tja... Skotterud kanskjeHint 4: Sør for Elverum. (+ tidligere hint: på østlandet, langs østsiden av Glomma, nord for Oslo)
Haga er rett ! (mellom Sørumsand og Årnes) Ble kanskje litt lett med alle hint. :-)45316 skrev:Tipper Fv 175, Haga
Sent from my iPhone using Tapatalk
Helt passe spør du meg!biker7 skrev:Haga er rett ! (mellom Sørumsand og Årnes) Ble kanskje litt lett med alle hint. :-)45316 skrev:Tipper Fv 175, Haga
Din tur !!
Var der for ei uke sea.45316 skrev:Det var kjapt levert! Din tur! :)
Helt riktig, må nok være litt lokal for å vite det.biker7 skrev:Brua ved Åsta, sør for Rena :-)
Nja..Litt mere spesifikt takk.Andreas skrev:Aursjøveien?
Ok. Gir deg rett da.biker7 skrev:Nja..Litt mere spesifikt takk.Andreas skrev:Aursjøveien?Hva skues utover på bildet feks? (en dal.. ) :-)
Jepp, du har rettDrGreve skrev:Som lidenskapelig laksefisker og som har trålet de trønderske elver, så er det vel oppe ved demningen/kraftstasjonen i Nidelva?
EDIT: Leirfossen, kom jeg på nå :)
Min søster bodde noen år i Fossegrenda og hadde mange runder med fluestanga fra fossen og nedover.Andreas skrev:Jepp, du har rettDrGreve skrev:Som lidenskapelig laksefisker og som har trålet de trønderske elver, så er det vel oppe ved demningen/kraftstasjonen i Nidelva?
EDIT: Leirfossen, kom jeg på nå :)Nedre Leirfoss er vell det hele navnet. Mange fiskere nedpå der ja.
Vi er nok i Nordland Fylke... og knapt nok detMLeikarnes skrev:Rett før Grotli på Sognefjell kan det minne meg om...