På tanken

I boka

Gire ned?lasse_hansen skrev: Jeg har et problem jeg ikke klarer å løse, uten at evt politimester blir sinna.. Når jeg kjører, og skal dra den litt på turtall, f.eks istad så hadde jeg 3.gir, og tenkte å dra opp til 7000 omd, men allerede ved 4500omd så hadde jeg allerede 80km/t
Hvordan skal jeg få dratt den ordentlig på turtall?
Ingen kommentar? Hehe.lasse_hansen skrev:Så høyt turtall på 1-3 er ikke usunt? Mener å ha hørt man skal unngå høye turtall på lave gir :/
Enkelt, overse instrumentet til venstre. Og sørg for å ikke ha kjerringa bakpå. :-)åKydeX skrev:Gire ned?lasse_hansen skrev: Jeg har et problem jeg ikke klarer å løse, uten at evt politimester blir sinna.. Når jeg kjører, og skal dra den litt på turtall, f.eks istad så hadde jeg 3.gir, og tenkte å dra opp til 7000 omd, men allerede ved 4500omd så hadde jeg allerede 80km/t
Sent fra min C6903 via Tapatalk
Den er grei :) drar over en gafateip der jeg, så man ikke ser noeJompa skrev:Enkelt, overse instrumentet til venstre. Og sørg for å ikke ha kjerringa bakpå. :-)åKydeX skrev:Gire ned?lasse_hansen skrev: Jeg har et problem jeg ikke klarer å løse, uten at evt politimester blir sinna.. Når jeg kjører, og skal dra den litt på turtall, f.eks istad så hadde jeg 3.gir, og tenkte å dra opp til 7000 omd, men allerede ved 4500omd så hadde jeg allerede 80km/t
Sent fra min C6903 via Tapatalk
:-)å :-)å drar ned på biltema for å stille meg i kø nå jeg, så får jeg kjøpt motorolje og bremse rensBusa Trond skrev: ingen skjulte og 21 gjester og Busa Trond( ojda lurer i buskene her
) + to skulte til
Av det jeg har lest så har den silkemyke, vibrasjonsfrie 1200 Triple-mottorn med det breeeeeiiie dreeiiiiemommet- og Effektregisteret, som gjør Mottor-sykkern så lettkjørt, spretten og leiken godt av litt jag
Det er bare å tømme den helt utHusk Biltema olje, men ikke bremse rens for da går skivene til Snikkeren i dass :-)å
![]()
Virker som ojda sover nå også?ojda skrev:Ingen skjulte, 36 pålogget og BusaTrond har lagt seg
(det var kansje det beste)............
lasse_hansen skrev::-)å :-)å drar ned på biltema for å stille meg i kø nå jeg, så får jeg kjøpt motorolje og bremse rensBusa Trond skrev: ingen skjulte og 21 gjester og Busa Trond( ojda lurer i buskene her
) + to skulte til
Av det jeg har lest så har den silkemyke, vibrasjonsfrie 1200 Triple-mottorn med det breeeeeiiie dreeiiiiemommet- og Effektregisteret, som gjør Mottor-sykkern så lettkjørt, spretten og leiken godt av litt jag
Det er bare å tømme den helt utHusk Biltema olje, men ikke bremse rens for da går skivene til Snikkeren i dass :-)å
![]()
MEN, 1200 triple motoren? Hmm, kan jeg ha mista 150 av de tru? For jeg hadde bare 1050 sist jeg sjekka... Mulig jeg bare tella feil