Det var pen kjøring, så jeg fikk ikke riktig temperatur på dekka i dag.....

HerligKmann skrev:Dagen var kømmi fær det stæste MC-træffet i Grue, Hukusjøen rundt. Mætt i sikkler me både kærer og kvinnfælk kjørdde rundt i de fine Solørbigd'n i gærfint ver. Fine væger var det au. Je trur alt gjikk gæærbra. Je drog hemmat meinn dæm are skulle full ha sæ einn fæst i kveill.
Trollrally er verdt å få med seg og det er 50 års jubileum i år :-)Kmann skrev:Da er Betty (nesten) friskmeldt etter en lang runde med bremsetrøbbel og luft i anlegget. Nå er vi back in business og godt er det. For mange mil i en RAV4 frem og tilbake til jobb sliter på en stakkars mann. PMS kan man leve med på vinteren, men i MAI med sol og topp vær er det ikke ok. Så får vi se da hva dagene bringer fremover. Jobbkjøring blir det, og sikkert ikke den korteste veien hjem. Noen sommertur er ikke planlagt så langt, men tenker litt vestover en liten runde. Og muligens Trollrally i Fyresdal... Vel time will show.
Og du har bytta ut GS'n med racermaskin ??? HmmZadnez skrev:Du har en kjempefin blogg. Er ingen tvil om at du elsker sykkelen din (med god grunn selvfølgelig)
Ikke umulig. I dag har jeg parkert, men kommer tid kommer rå :)Intruder skrev:Var meninga kompisen og jeg skulle til Svullrya i dag,men ...............
Sees kanskje siden ?
:-)å