Fikset "fast idle" på guzzien. Wiren var slitt av.
Kjøpte innerwire for sykkelgir på biltema .
Filte den ene enden litt (tønna) og tredde wiren inni den gamle strømpa.

Kome gjerne med noen tilbakemeldinger om de nye dekka dine :)Epylypzon skrev:I dag fikk jeg lagt på nye dekk på gs'en. Heidenau K60 Scout. Aldri prøvd de før. Men har fått god omtale.
Sendt fra min HTC One
Jeg er i Bodø hos min datter, men startet heimturen egentlig i går, men kom bare 3-4 mil, så røk ett bakhjulslager. Min svigersønn hentet meg og sykkelen ble plassert på en henger. Nå er 2 nye lager montert og de kom på 250kr. Montering gjorde jeg selv. Det var FAG-lager, så det trenger ikke koste skjorta hos en lokal butikk i Bodø.ojda skrev:Ikke så ofte jeg poster noe her, men i dag har TigerMama fått nytt forhjulslager![]()
2 lager og to simringer pris ebay: 130 ink porto, Polske lager i Triumph-pose 980 kr.
Enda skjønner ikke forretningene hvorfor folk handler på nett :-)å
Jeg hadde dårlig tid og valgte lokal-handel til overpris :-)å
Æsj. Der ble jeg snytt for ei flaske BraastadDrGreve skrev:Jeg er i Bodø hos min datter, men startet heimturen egentlig i går, men kom bare 3-4 mil, så røk ett bakhjulslager. Min svigersønn hentet meg og sykkelen ble plassert på en henger. Nå er 2 nye lager montert og de kom på 250kr. Montering gjorde jeg selv. Det var FAG-lager, så det trenger ikke koste skjorta hos en lokal butikk i Bodø.ojda skrev:Ikke så ofte jeg poster noe her, men i dag har TigerMama fått nytt forhjulslager![]()
2 lager og to simringer pris ebay: 130 ink porto, Polske lager i Triumph-pose 980 kr.
Enda skjønner ikke forretningene hvorfor folk handler på nett :-)å
Jeg hadde dårlig tid og valgte lokal-handel til overpris :-)å
Nå er det heimtur :)