Da har jeg lagt CBR xx ut for salg ..
Sykkelen er i grunn akkurat som beskrevet, synes den ligger for høyt i pris men andre har greid å selge for mer så synes jeg må prøve meg :)
Trøsten er at den er i kjempegod stand, og at jeg ikke behøver å skamme meg over den. Det er nye dekk, bremserklosser, kamkjedestrammer, olje og filter og den er pent vedlikeholdt og ser hel og pen ut. Måtte bruke bilder fra i fjor da den står på løftebukk i garasjen til jeg får slengt på dekk og kåper i kveld etter jobben.
Annonsen kan sees her.
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... rough=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Hondaen MÅ selges...Solgt
- Barbarozza
- Motorsykkelen din: Kawasaki ZZR1400
Hondaen MÅ selges...Solgt
Sist redigert av Barbarozza den 11 mai 2014, 20:05, redigert 3 ganger totalt.
Memento mori
Re: Hondaen MÅ selges...
De er så fine de XX'ene at jeg har lyst til å kjøpe den bare for å ha den. Veldig fin i den blåfargen. Synd ikke det er en sykkel som passer til kona. Hun trenger noe nyere enn hun har idag. Men må nok ha noe med bedre knevinkel på grunn av kneskade. Lykke til med salg, virker ikke så veldig dyrt dette.
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
- Barbarozza
Takk JohnnyJohnnyTh skrev:De er så fine de XX'ene at jeg har lyst til å kjøpe den bare for å ha den. Veldig fin i den blåfargen. Synd ikke det er en sykkel som passer til kona. Hun trenger noe nyere enn hun har idag. Men må nok ha noe med bedre knevinkel på grunn av kneskade. Lykke til med salg, virker ikke så veldig dyrt dette.
Nei har prøvd å legge meg i midten, men personlig synes jeg de holder seg altfor bra i pris.
Viktigst for meg er at jeg selger med god samvittighet, jeg vet at det er mye nytt, og den er i bedre stand en mye annet der ute. Så får vi krysse fingra...jeg har fordelen at jeg IKKE MÅ selge, men da blir det litt smalhans utover :-)å
Memento mori
- Kjellrf
- Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi
Jeg har også en (dobbel) kneskade. Men det er ikke vinkelen på kneet som er problemet, det er hoftevinkelen i kombinasjon med knevinkelen. Kan jeg rette litt på hoftevinkelen, kan jeg ha max vinkel på kneet.JohnnyTh skrev:Men må nok ha noe med bedre knevinkel på grunn av kneskade. L
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.
- Voodoodoo
- Motorsykkelen din: Suzuki GSX1300R 2013
Hondaen MÅ selges...
Mye sykkel for pengene der. En "kjenner" leser lett utfra teksten at dette er en godt brukt og meget velholdt sykkel. Skal en ha en skikkelig touringmaskin er det en veldig bra pakke.
Her er det bare å handle og sette kursen mot alpene.
Artificial intelligence is no match for natural stupidity
- Barbarozza
Takk VVoodoodoo skrev:Mye sykkel for pengene der. En "kjenner" leser lett utfra teksten at dette er en godt brukt og meget velholdt sykkel. Skal en ha en skikkelig touringmaskin er det en veldig bra pakke.
Den er godt brukt, det er sikkert og vist :) Kuleste opplevelsen hadde jeg i et minuttstid uttafor Dresden i fjor...aleine ved 20 tiden på ny Autobahn...litt nedover i 2 km for deretter slak høyresving....var 40 grader ute så jeg kjørte kun med sikkerhetsvest, hansker og hjelm samt bukser og støvler da. Men uten jakka som var surra bak...
Bånn gass, horn i panna...turte ikke å se på meteret etter at jeg så det sto 276km/t og holdt bånn gass i 4-5 sekunder etter det...syk følelse...må ha stått nærmere 290 på meteret , da kom svingen og den var faktisk ikke så slak som jeg først trodde...
Var full av endorfiner resten av kvelden, skikkelig speeda

Ellers har den vært 4 ganger over Stelvio, 1 gang over Transfagarasan, 2 ganger over Grossglockner osv osv...den har nok rulla mesteparten utenlands med meg...
Men...det blir DIGG med ny sykkel, Merker fryktelig godt hvor tilårskommen Hondaen er kontra Kawaen...Håper på et lite "big bike treff" i sommer med noen av gutta :)
Memento mori
-
- Motorsykkelen din: Aprilia Dorsoduro 1200. Vespa Piaggio.
Barbarozza skrev:Voodoodoo skrev:Mye sykkel for pengene der. En "kjenner" leser lett utfra teksten at dette er en godt brukt og meget velholdt sykkel. Skal en ha en skikkelig touringmaskin er det en veldig bra pakke.
Flott sykkel og ikke minst en meget god annonse. Som nevnt over så ser man fort at selger/du har tatt godt vare på sykkelen din. Skulle ønske alle Finn-annonser var like for seg gjorte..
- Barbarozza
Re: Hondaen MÅ selges...Solgt
Endelig er den solgt
Men må si det var ganske tregt marked, og tror mange prøvde å vente ned prisen.....har fått flere henvendelser etter salget...der folk står klar med penger og bla bla...
Prisen var gunstig, mye nytt, så førstemann med nok penger fikk den jo selvsagt..
Har ikke hatt mer en 5 stk som kontakta meg før salget, og 4 etter, men jeg er fornøyd :)
Og prisen ?? Litt under 68 tusen fikk jeg

Men må si det var ganske tregt marked, og tror mange prøvde å vente ned prisen.....har fått flere henvendelser etter salget...der folk står klar med penger og bla bla...
Prisen var gunstig, mye nytt, så førstemann med nok penger fikk den jo selvsagt..
Har ikke hatt mer en 5 stk som kontakta meg før salget, og 4 etter, men jeg er fornøyd :)
Og prisen ?? Litt under 68 tusen fikk jeg
Memento mori