Fra 2007, 2009, 2011 og 2014:

Sånn noenlunde kronologisk
Let her: http://nordschleifepics.com/" onclick="window.open(this.href);return false;TBI81 skrev:Lækkert! Du fant fra så langt tilbake i tid, ja! Mulig å linke til album i juli 2011? Husker ikke helt datoen, men det må jeg klare å rote fram på et vis .. TROR det var 12 juli :-)
Thanks! Har sett litt etter, men finner lite. Kanskje jeg som husker feil dato. Skal sjekkes mer.Voodoodoo skrev:Let her: http://nordschleifepics.com/" onclick="window.open(this.href);return false;TBI81 skrev:Lækkert! Du fant fra så langt tilbake i tid, ja! Mulig å linke til album i juli 2011? Husker ikke helt datoen, men det må jeg klare å rote fram på et vis .. TROR det var 12 juli :-)
Vel, DET høres kjent ut! Ca ei uke siden min ble overhalt!Voodoodoo skrev:Shit, sjekka clutchreservoiret mitt og det var bortimot skvær tomt.
Kommer en surklelyd fra slaven også men clutchen frir fint ut...
Det er vel pakningen i slavesylinder'n som har tatt kvelden, husker jeg bytta på XX'n og.
Under 200,- for repset fra Wemoto...
Bestillt.
Ble håpefull og litt fornøyd her jeg nåVoodoodoo skrev:
Pirelli Angel GT er btw jævlig gode på vått, hadde nedlegg helt ut til Angel gt skrifta på pollenvåt asfalt i dag og det hang helt fint
Angel St var forløperen, ikke fullt så gode som GT. Litt lavere kjørelengde og litt mindre grep på vått.... Men fremdeles de nest beste dekka jeg har kjørt på. Har vel en 4-5 sett med Angel St på samvittigheten.SuperMorten skrev:Ble håpefull og litt fornøyd her jeg nåVoodoodoo skrev:
Pirelli Angel GT er btw jævlig gode på vått, hadde nedlegg helt ut til Angel gt skrifta på pollenvåt asfalt i dag og det hang helt fintEr Angel ST like gode? Hva er egentlig forskjellen?
Angel GT er konge.ZZR-Erling skrev:Fin tilbakemelding på et av de aller beste dekkmerka, Pirelli!
Ja, tjohei :)Voodoodoo skrev:Angel GT er konge.ZZR-Erling skrev:Fin tilbakemelding på et av de aller beste dekkmerka, Pirelli!
Fått ca. 350 mil på de nå og de holder nok til etter Alpeturen. Skal uansett bestille ett sett til sånn i tilfelle jeg skulle bli i tvil om det holder. Kan jo legge på nytt før jeg drar og heller kjøre opp "restene" på de gamle her hjemme. Jævla greit å kunne legge om sjøl i garasjen.
Eneste jeg vurderer er å kjøpe A versjonen av Angel GT med forsterka stamme. Skal jo kjøre alpene med passasjer og fullt lass. Blir i såfall bakhjulet jeg kjøper forsterka.
Kjørte Gutu-Notodden-Bolkesjø-Austbygde-Svineroi-Tuddal-Sauland-Notodden-Gutu i dag. Tighta forspenninga 2runder bak og 1strek framme og fresa avgårde med fruen bakpå.
Må si jeg er imponert over hvor bra Wilbers&Busa fiksa Telehiven i dag. Ormemyr Austbygde gikk som en drøm. Litt bevegelse sideveis med 2på og bra nedlegg ble det når humpene kom. Men ingen støt og bunning av dempere slik det var orginalt. Progressive fjærer fungerer bra til daglig bruk og svelger unna det meste.