Det er ingen som vil ha meg selv om jeg er billig.Pollti skrev:Kjøtere er gratis som regel.
Pollti lurer litt ?
Re: Pollti lurer litt ?
Den hvite lodotten kravlet jo over hele ryggen på deg jo ! Hva klager du for ? 

Ørkendyret virker litt "stallstien" for tida. Vaska han etter alle kunstens regler i går, men det hjalp lite
Så da må han vel få seg en tur til helga. Vestfoldkysten kanskje?

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Ta det en annen helg! Så får du møtt meg og hansraymond på Verksted med det rare i... Vi drar nemlig til Danmark på torsdag... :)Ragnhild skrev:Ørkendyret virker litt "stallstien" for tida. Vaska han etter alle kunstens regler i går, men det hjalp lite![]()
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Fredag og lørdag til utpå ettermiddagen er vi utpå Ragnhild. Sjappa til Cheron & Hans raserer vi på mandag. Pek på Kamelen så dukker de inn under plasten og da vøler de ingen ting. Da kan vi rive verden uten at de merker noe. 

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Kjørte forbi Well done sjappa i stad og nå var den åpen igjen... 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Ja, den er åpen fra mai til oktober sa de. Haus Gestapo kjøpte kjøreutstyr der.
Og nå har jeg malt muren rundt terassen, utepeisen ( hva pokker skal en egentlig med peis ute ?
) også har jeg malt 1. strøket på terassegulvet oljet 2 trapper. Når Haus Gestapo og Ragnhiild stikker huene sammen er det greit å være litt på forskudd. Nå er jeg ihvertfall kommet til 2008 på den delen. Kvier meg til å ta fatt på 2005 og 2006. 
Og nå har jeg malt muren rundt terassen, utepeisen ( hva pokker skal en egentlig med peis ute ?

-
ta en alzheimer og gå direkte til 2007 og hopp deretter elegant over allt og skriv høst 2009 i meldeboka.... 

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
-
nix..kremvær for kjøretur i går.
øste ned her i morges men nå ser det bedre ut...
prøve å ikke sette fyr på Hondan i dag.... :-
øste ned her i morges men nå ser det bedre ut...

prøve å ikke sette fyr på Hondan i dag.... :-
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Jeg ilte innom heimen i går kveld og Haus Gestapo ytret sterke ønsker om å kjøre Kim-Il solo før jeg returnerte for å tjene penger til salt til grøten. I ren desperasjon over tanken på hvilke ulykker det kunne føre til så sprettet jeg et par kvitvins flasker med det håp for øye at hun ville være fyllesjuk kl 0630. Hun tåler veldig lite alkohol så jeg måtte som vanlig drikke for to.
Faenskapet var dessverre ikke dårlig.
Det gikk bra i 3 kryss, men rytmen i kjøringen var dårlig. Men OK, det gikk da an helt til kryss nr 4. Der skreik jeg brems. Og det gjorde hun så godt at hun likså godt gikk rett på snørra. Billisten som fikk meg til å skrike brems var et sånt rasshøl med bil til minst kr 768 000 men 11 kr til blinklyspære hadde han ikke penger til
Men penger til Autostradaskrikehorn hadde han tatt seg råd til ihvertfall og han hadde glemt å ta de beroligende pillene sine også.
Resultatet er litt knekt selvbilde for HG og ødelagt support for gearpedalen. I kveld heiv jeg henne ut på veien igjen og det gikk bra. Nå er planen å trene bremsing,bremsing og bremsing. Så hun må tidlig opp fremover for vi må øve i høyere hastighet enn P - plass fart. Geso sover lenge om morgenen og det er bra for han kæmper rett i øvingsområdet. Stakkars mann.

Faenskapet var dessverre ikke dårlig.

Resultatet er litt knekt selvbilde for HG og ødelagt support for gearpedalen. I kveld heiv jeg henne ut på veien igjen og det gikk bra. Nå er planen å trene bremsing,bremsing og bremsing. Så hun må tidlig opp fremover for vi må øve i høyere hastighet enn P - plass fart. Geso sover lenge om morgenen og det er bra for han kæmper rett i øvingsområdet. Stakkars mann.

-
skal jeg ta en brøytebil fra jobben og lage klar bane? hjelper ikke å være kukkhue med mindre iq enn penger da....
(alltid drømt om dette på dager med haugevis av lokale "credit agrecole" på veiene)

(alltid drømt om dette på dager med haugevis av lokale "credit agrecole" på veiene)

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Den store klamremuskelen i låra er et utmerket hjelpemiddel i sådanne tilfeller :-#