Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/
Re: Støvsugerdyr og andre uvesener... :-/
Pollti, om du monterer støvsugerdyret bakpå Cagge og slangen og støvsugermunnstykket ned foran bakhjulet kan du jo ta noen runder på parketten. tror du H G blir fornøyd da?. :=D>
Nei, det blir hun IKKE ! For 2 år siden var hun på week end tur med vennine sine. Det ble et svare leven da hun kom hjem før tiden og hun fant Cagge i peisestua. Cagge stod pent på støtta si oppå ei svær pappskive også. Nypolert og gild var hun også
Hun truet med tvangsinnleggelse men nøyde seg med at jeg fikk ei uke på sofaen.

-
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
forstår jeg godt.....skulle jo hatt den på badet! stedet for vask og puss....
peisestuen er jo for kremering.....
peisestuen er jo for kremering.....

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
Det var så mye snø så jeg gadd ikke å dra den gjennom snøen opp på terassen, gjennom stua og inn på badet.
Sånne kjærringer henger seg alltid opp i bagateller. De kan jo bare la være å komme uanmeldt hjem, det er en god begynnelse på et fredlig samliv. 

H G er det forkortelse for Her Goodness?. 

Nei, det betyr Haus Gestapo det. Sjef for 1 manns Straffebataljonen i Arbeidsleieren.
hjelper ikke.

- cheron
- Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Er hun raus med permisjoner i morra også???Pollti skrev:Nei, det betyr Haus Gestapo det. Sjef for 1 manns Straffebataljonen i Arbeidsleieren.hjelper ikke.
You'll never walk alone
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Det vet jeg ikke enda. Antagelig så må jeg male terassen først ihvertfall og hun mumler litt om skraping og maling av grunnmurs fasaden. Straffebataljonen er tvangsklippet i dag så dette kan fort bli innlemmet i Polit Byråets 5 års plan pga indre stridigheter i troppene med den begrunnelse at mur den råtner ikke. :=D>
Fikk du samme frisyre som meg?.Pollti skrev:Det vet jeg ikke enda. Antagelig så må jeg male terassen først ihvertfall og hun mumler litt om skraping og maling av grunnmurs fasaden. Straffebataljonen er tvangsklippet i dag så dette kan fort bli innlemmet i Polit Byråets 5 års plan pga indre stridigheter i troppene med den begrunnelse at mur den råtner ikke. :=D>

Nei. Jeg har Skippy frisyre jeg. Leslie er fra Australia og har aldri hørt om Alan Jones !!! Går det an på ånkli lurer jeg på 

Sønnen til gamle Jones vel !
Australsk F1 fører på sent 70 og tidlig 80 tallet.