Skal å selv ha de første 100mil overstått fortest mulig, så man kan gi den full rulle.

Fikk å beskjed fra Eker at den er klar til meg, men er dessverre i Sverige hele uken, så for ikke hentet den før Lørdagen uansett..

Jeg kan ta'n for deg, jeg!PaniRider87 skrev:Lyder til at du får kjørt en masse i det siste.![]()
Skal å selv ha de første 100mil overstått fortest mulig, så man kan gi den full rulle.![]()
Fikk å beskjed fra Eker at den er klar til meg, men er dessverre i Sverige hele uken, så for ikke hentet den før Lørdagen uansett..
mortenolb skrev:Jeg kan ta'n for deg, jeg!PaniRider87 skrev:Lyder til at du får kjørt en masse i det siste.![]()
Skal å selv ha de første 100mil overstått fortest mulig, så man kan gi den full rulle.![]()
Det er jo kun oljeskift hver 6000 på din og det er sånn ca hva jeg gjør uansett på alle sykler :-)mortenolb skrev:Om jeg har forstått riktig, så er serviceintervallene på denne 12 000, og ventilsjekk/justering hver 24 000? Når jeg skal ha ny sykkel så NEKTER jeg å ha en som skal på service hver 6000 igjen
Nå kupper vi tråden her føler jeg, menKawagutten skrev:Det er jo kun oljeskift hver 6000 på din og det er sånn ca hva jeg gjør uansett på alle sykler :-)mortenolb skrev:Om jeg har forstått riktig, så er serviceintervallene på denne 12 000, og ventilsjekk/justering hver 24 000? Når jeg skal ha ny sykkel så NEKTER jeg å ha en som skal på service hver 6000 igjen