Nå har jeg hørt mye om denna Eidsvollbygningen de siste ukene å har fått med meg at den har tydeligvis en betydning for sånn vi har det nå.
Bilder har jeg sett på tv å fint er det så jeg fant ut at det var på tide å besøke å se hva alt detta oppstyre er forno..
Kledde på meg kjøredress og ny hjelm ikke minst =) å satte kursen..
Turen gikk fra Roa over skjerva - Maura - Eidsvoll verk - Denna råflotte bygningen :-) - Dal - Nannestad - Til Roa igjen
[video]
https://www.youtube.com/watch?v=4PzhZPgSLrI[/video]
Nå hadde jeg jo sett for meg en rolig gammel husmannsplass som jeg kunne befare i fred å ro..
Til min store overaskelse så var jo detta tydeligivs en populær plass med turistbusser i alle slaks farger, Følte fort at både transportmiddelet mitt og jeg ikke passet sånn rett inn i miljø :-)å
Valgte å parkere litt på avstand å betrakte detta gamle byggverke med omhu, men sola gjorde sitt med en svart kjøredress at jeg måtte få luft under vingene igjen ganske fort.
Små sjenert som jeg er putret jeg pent og pyntelig ut igjen og følte meg norges vandt med dette besøket krysset av

Fin bygning, men noe kald om vintern var konklusjonen.
2014-05-22 13.06.20 mindre.jpg
2014-05-22 13.05.20mindre.jpg
Stavens reiser.
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Hadeland. Suzuki Gsxr 600 2006
2014 - 8800km
2015 - venter!!